تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




پایان نمایشگاه قدرت پایدار؛بازدید پنج هزار تن از نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه

jenifer-Uc-Daviceنمایشگاه عکس بنیاد احساسات فرهنگی که با عنوان “قدرت پایدار؛داستان زنان خاورمیانه و ایران” از 15 اکتبر در مرکز الامنی سنتر دانشگاه یو سی دیویس آغاز به کار کرده بود، با بازدید نزدیک به 5 هزار بیننده در 45 روز برپایی نمایشگاه،امروز، 30 نوامبر،به کار خود پایان داد.
جنیفر تایر معاونت اجرایی مرکز الامنی دانشگاه یوسی دیویس که یکی از سالن‌های‌ آن در اختیار نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه قرار گرفته بود، ضمن اعلام این خبر گفت: روزانه و به طور متوسط 300 تا 400 تن از مخاطبان و علاقه‌مندان به دیدن عکس‌های این نمایشگاه می‌آمدند که اکثر آنها زمان خوب و مناسبی را برای دیدن عکس‌ها اختصاص دادند و نوشته‌های کنار عکس‌ها را می‌خواندند و به عکس‌ها به دقت نگاه می‌کردند.
                                                                                                          جنفیر تایر معاون اجرایی مرکز الامنی در دانشگاه یو سی دیویس
به گفته خانم تایر علاوه بر دانشجویان و اساتید در روزهای آخر هفته ( شنبه و یکشنبه) خانواده‌ها نیز به این جمع‌ها اضافه می‌شدند و از این نمایشگاه دیدن می‌کردند.

خانم تایر با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف نقاشی و عکس و مجسمه در این مکان گفت:او نمایشگاه‌های زیادی را در این مرکز برگزار کرده است,اما کیفیت و ویژگی‌هایی که این نمایشگاه از آن برخوردار بود،سبب شد تا هم بینندگان بیشتری به دیدن این نمایشگاه بیایند و هم آنکه مدت زمانی را که صرف دیدن آثار و تابلوها کردند بیشتر از زمانی بود که صرف دیدن از نمایشگاه‌های دیگر می‌کردند.

گفت وگو با مدیر هنری نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه
به گزارش سایت احساسات فرهنگی در نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه 44 عکس از 7 عکاس  از شش کشور خاورمیانه از جمله ایران سینه آویز دیوار شده بود.

گفت وگو با حمیده ذوالفقاری عکاس ایرانی

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
كليد‌واژه‌ها: بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۴ | نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه دیویس
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: