تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




پروفسور رندی هگرمن از همکاری با بنیاد Senses Cultural می‌گوید

SensesCultural: پروفسور رندی هگرمن استاد دانشگاه دیویس از همکاری‌های موسسه مایند دانشگاه دیویس با بنیاد  Senses Cultural  گفت.

دکتر رندی هگرمن در این فایل کوتاه ویدئویی ضمن معرفی خود به عنوان متخصص اطفال در زمينه رشد كودكان (جسمي و ذهني) و پروفسور علوم رفتاري و رئیس بخش پزشکی موسسه مایند در دانشگاه یو سی دیویس ایالت کالیفرنیا می‌گوید که عضو هیات مدیره سازمان غیرانتفاعی Senses Cultural است.

Randi Hagerman senses
او ضمن قدردانی از تلاش‌های خانم طاهره منفرد مدیر و بنیانگذار این نهاد مدنی در حمایت از خانواده‌ها و کودکان دارای اختلالات ذهنی، به خصوص اوتیسم از سفر سال گذشته خود به همراه تیمی از متخصصان به ایران گفت که زیر نظر بنیاد Senses Cultural توانستند مجموعه ای از خدمات مفید و موثر را به خانواده‌ها و متخصصان ایرانی ارائه کنند که شامل توصیه‌ها برای رفتار درمانی و نیز درمان‌های موثر را شامل می‌شد.
پروفسور رندی هگرمن در سومین کنفرانس بین‌المللی اوتیسم در تهران
دکتر هگرمن همچنین به رابطه کاری بین دانشگاه دیویس و موسسه مایند با بنیاد Senses Cultural اشاره کرد و گفت که بنیاد به دلیل این که قرارداد MOU آن در حال انجام است، می‌تواند فعالیت‌های موثری را در ایران ونیز این منطقه صورت دهد که از جمله آنها تمهید مقدمات برای انجام پژوهش‌های بزرگ و بین‌المللی در زمینه اوتیسم و اختلالات ذهنی و نیز انتقال دانش روز به ایران و خاورمیانه و افزایش بار علمی این فعالیت هاست.

خانم دکتر هگرمن با توجه به انگیزه و امکاناتی که در بنیاد Senses Cultural وجود دارد آینده خوبی را برای فعالیت‌های این نهاد در زمینه اوتیسم پیش بینی می‌کند. برای دیدن این فایل ویدئویی کلیک کنید.

تاريخ: ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
كليد‌واژه‌ها: رندی هگرمن | کارگاه زندگی با اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: