تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری مجموعه سخنرانی‌ها و میزگردهای زندگی با اوتیسم در کانال یوتیوب SensesCultural

SensesCultural:  با هماهنگی تیم فیلمبرداری زیر نظر بنیاد  SensesCultural مجموعه‌ای منتخب و مفید از کارگاه‌های زندگی با اوتیسم که آذرماه سال گذشته در تهران برگزار شد، روی کانال یوتیوپ بنیاد SensesCultural بارگزاری شده است. این کارگاه‌ها، آذرماه سال گذشته در تهران و با حضور برخی از متخصصین آمریکایی که با همت و همیاری بنیاد  SensesCultural  به ایران سفر کرده بودند، در تهران و اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این کارگاه‌ها ۴ متخصص از دانشگاه‌های کالیفرنیای آمریکا و یک متخصص ایرانی شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش دکتر مارشا چینی‌چیان مربی و روانشاس بالینی کودک ، ملیسا ملّلو متخصص دنور مدل، هر دو ازموسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس کالیفرنیا ،دکتر لارا گریس هس ،کار درمانگر با تخصص در اختلالات رشد و اختلالات عصبی از دانشگاه دومنیکن کالیفرنیا، دکتر کری لمون چیتوود گفتاردرمانگر با تخصص در اختلالات رشد و اختلالات عصبی از دانشگاه مونتری بی کالیفرنیا و دکتر مصباح انصاری متخصص در زمینه حمایت از کودکان دارای ناتواني حركتي و جسمي با تمركز روي ناتوانی‌هاي روانشناختي و اجتماعي، از جمله مدرسان این کارگاه بودند که ضمن ارائه تازه‌ترین اطلاعات و تجارب موجود در آمریکا و انتقال دانش روز در زمینه اوتیسم به مربیان، آنها را به شکل عملی و کاربردی با این آگاهی‌ها آشنا ساختند.

Senses yotuup

در پایان این کارگاه مدارک معتبری که نشان‌ می‌دهد مربیان دوره یادشده را گذرانده‌اند به آنها داده شد،‌اما با درخواست برخی از مخاطبان مبنی بر انتشار این کارگاه‌ها برای استفاده عموم سایت بنیاد SensesCultural تصمیم به بارگزاری این کارگاه‌ها به صورت مختصر و مفید گرفته است و به مرور در این سایت و نیز کانال تلگرام و دیگر کانال‌های شبکه اجتماعی وابسته به بنیاد ما می‌توانید اخبار تکمیلی تر آن را دنبال کنید.
کارگاه  یادشده در تهران از  ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ مصادف با ۵ دسامبر 2017 در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
اهداف زیربنایی کارگاه به شرح زیر بود:
– کمک به معلمان جهت یادگیری شیوه‌های مختلف تدریس به کودکان اوتیسم
– ارائه رویکرد زیربنایی جهت رفتارهای چالش برانگیز کودکان اوتیستیک
-رویکردهای رفتاری در محیط کلاس
-رویکردهای مختلف کلامی، زبان و کاردرمانی
-راهکارهای اداره کلاس برای کودکان اتیسم
-برقراری ارتباط با والدین
-بررسی موردی.

برای دیدن این کارگاه‌ها به نشانی کانال یوتیوب سایت بنیاد  SensesCultural بروید و با عضو شدن در آن امکانات و آگاهی‌ها این کانال را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

تاريخ: ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
كليد‌واژه‌ها: کارگاه زندگی با اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: