تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




ساعت ۳تا۵ عصر جمعه ۲۰ جولای؛ گفت وگوی مدیر بنیاد Senses Cultural با برنامه پیک هفته رادیو ایران

Tata in RadioSenses Cultural:چند روزی مانده به برگزاری نخستین #کنفرانس_زندگی_با_اوتیسم در موسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس خانم #طاهره_شفیعی_منفرد، ریاست و بنیانگذار Senses Cultural در گفت وگویی با برنامه پیک هفته رادیوی ۲۴ ساعته ایران در لس‌آنجلس به تشریح فعالیت‌های این بنیاد و نیز برنامه‌های نخستین کنفرانس زندگی با اوتیسم خواهد پرداخت.

مصاحبه با خانم منفرد  در فاصله ساعت ۳ تا ۵ عصر امروز(جمعه ۲۰ جولای ۲۰۱۸) در برنامه پیک هفته‌ی رادیو ایران پخش خواهد شد.

این رادیو از جمله رسانه‌های پرمخاطب در جنوب کالیفرنیاست که مقر آن در شهر لس‌آنجلس قرار دارد و هدف آن انتشار فعالیت‌های ایرانیانی است که در آمریکا زندگی می‌کنند و علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های فکری، فرهنگی و خیریه و سلامت و بهداشت هستند.

با توجه به حساسیت کاری و هدف خیریه در کمک‌رسانی و گسترش  علمی فعالیت‌های مرتبط به اوتیسم، در این برنامه از تشکیلات و افراد خیر درخواست کردند که به همکاری و همراهی با فعالیت‌های و پروژه‌های مرتبط با  آن بپردازند.

در این گفت وگوی خبری که از سوی خانم شهرزاد اردلان اجرا می‌شود، خانم منفرد ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد Senses Cultural و چگونگی شکل گیری آن و نیز برنامه‌های مختلفی که در چند سال اخیر از سوی این نهاد غیرانتفاعی انجام شده است، به برگزاری کنفرانس‌هایی با مشارکت این نهاد در تهران و حضور تیمی از نخبگان حوزه بهداشت و سلامت در ایران و برگزاری کارگاه‌های مختلف در زمینه اوتیسم و ارتقای دانش این اختلال اشاره کرد.

او همچنین به برگزاری کارگاه‌های زندگی با اوتیسم در ایران و نیز برگزاری نخستین کنفرانس زندگی با اوتیسم در آمریکا و در نخستین روز ماه آگوست ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت که چه فعالیت‌هایی برای این کنفرانس صورت گرفته و چه متخصصانی از چه کشورهایی در این کنفرانس مهم شرکت می‌کنند.
با توجه به حساسیت کاری و هدف بنیاد  Senses Cultural در کمک‌رسانی و گسترش  علمی فعالیت‌های مرتبط به اوتیسم، در این برنامه از تشکیلات و افراد خیر درخواست کردند که به همکاری و همراهی با فعالیت‌های و پروژه‌های مرتبط با  آن بپردازند که بتوان شعله‌های رشد و توسعه این کار را فروزان نگاه داشت.

برای شنیدن این گفت وگو می‌توانید به نشانی زیر بروید:

https://www.670amkirn.com

 

تاريخ: ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
كليد‌واژه‌ها: بنیاد احساسات فرهنگی | طاهره شفیعی منفرد | کارگاه زندگی با اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: