تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری کارگاه آموزش مربی اوتیسم از سوی متخصصان اوتیسم از آمریکا

poster AutismSenses Cultural: موجب افتخار ماست که اعلام کنیم با دعوت و حضور چند تن از برجسته‌ترین متخصصان اوتیسم از دانشگاه یو سی دیویس و موسسه مایند در کالیفرنیای آمریکا، نخستین کارگاه آموزش مربی با عنوان «زندگی با اوتیسم در محیط کلاس» از سوی موسسه شکرانه مودت جهانی و بنیاد Senses Cultural در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این کارگاه یک‌روزه، متخصصان دانشگاه یو سی دیویس، موسسه مایند و دیگر موسسات بین‌المللی حضور دارند تا ضمن ارائه تازه‌ترین اطلاعات و تجارب موجود در آمریکا و انتقال دانش روز در زمینه اوتیسم به مربیان، آنها را به شکل عملی و کاربردی با این آگاهی‌ها آشنا سازند.

همچنین مقرر شده است در پایان این کارگاه مدارک معتبری که نشان‌ می‌دهد مربیان دوره یادشده را گذرانده‌اند به آنها داده شود..
روز اول کارگاه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ مصادف با ۵ دسامبر 2017 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
اهداف زیربنایی کارگاه به شرح زیر است:
– کمک به معلمان جهت یادگیری شیوه‌های مختلف تدریس به کودکان اوتیسم
– ارائه رویکرد زیربنایی جهت رفتارهای چالش برانگیز کودکان اوتیستیک
-رویکردهای رفتاری در محیط کلاس
-رویکردهای مختلف کلامی، زبان و کاردرمانی
-راهکارهای اداره کلاس برای کودکان اتیسم
-برقراری ارتباط با والدین
-بررسی موردی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه این کارگاه تماس حاصل کنند و  اطلاعات مربوط به نحوه ثبت‌نام را دریافت کنند. همچنین اطلاعات بیشتر را می‌توانند از کانال تلگرامی شکرانه مودت جهانی دریافت کنند.

كارگاه یکروزه«زندگی با اوتیسم در محیط کلاس» با حمايت آموزش و پرورش کودکان استثنایی کشور و مرکز تحقیقات روانپزشکی و روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران (Psychiatry and psychology Research Centre  University of Medical Siences (TUMS) و نیز مساعدت مشفقانه مدیریت فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این کارگاه با مشاورت آقای انصاری و مدیریت خانم دکتر مارشا چینی‌چیان روانشناس برگزار می‌شود.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail