تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم در گالری یک فرهنگسرای نیاوران

Autism And ArtSenses Cultural:دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم با  همکاری بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی و مشارکت و همراهی فرهنگسرای نیاوران و چند نهاد دیگر و حضور ۱۰۰ تن از  هنرمندان شاخه‌های خوشنویسی،کالیگرافی و تذهیب از روز جمعه ۲۴ آذر در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبادل دانش اوتیسم، مشارکت در ساخت مدرسه تخصصی برای کودکان مبتلا به طیف اختلال اوتیسم و آموزش مربی برای این کودکان دانست و اعلام کرد که آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۴ آذر خواهد بود.

نخستین نمایشگاه هنر برای اوتیسم دهم تیرماه سال گذشته در همین محل افتتاح و به مدت ده روز برگزار شد که بازتاب‌های مثبتی در میان اهالی فرهنگ و هنر داشت.

ارزیابی ریاست فرهنگسرای نیاوران از نخستین نمایشگاه هنر برای اوتیسم

SensesCultural با موسسه‌ همراهش در ایران، شکرانه مودت جهانی، افتخار این را داشت که برای اولین بار نمایشگاهی را در این گالری با حضور بیش از ۴۰ هنرمند جوان و شناخته‌ شده در هنرهای نقاشی برپا دارد.

علاوه بر این نمایشگاه این دو موسسه در روز افتتاحیه ضمن دادن افطاری به مهمانان و مدعوین و هنرمندان کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کردند تا بهتر بتوانند هدف خود از برگزاری این نمایشگاه را توضیح دهند که همانا برقراری پلی برای انتقال دانش علمی روز از آمریکا و دانشگاه‌های معتبر‌آن به ایران در زمینه اوتیسم است.

کنفرانس مطبوعاتی دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم نیز قرار است ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.

همچنین یک گروه تلگرامی به این نشانی برای دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم ایجاد شده است که علاقه‌مندان می‌توانند به این گروه بپیوندند.

نمایشگاه دوم هنر برای اوتیسم قرار است تا پایان ماه آذر در فرهنگسرای نیاوران برقرار باشد و علاقه‌مندان می توانند روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای دیدن از آثار هنرمندان به گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
كليد‌واژه‌ها: دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم | نمایشگاه هنر برای اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail