تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




ماه جهانی اوتیسم مبارک!

Autism-with-a-middle-eastern-focus-fa

آوریل ماه جهانی اوتیسم است، و در این راستا Senses Cultural افتخار آن را یافته تا کمپین ایجاد آگاهی را به مناسبت روز جهانی اوتیسم در 2 آوریل راه بیندازد.

Senses Cultural تلاش دارد تا در مورد اوتیسم در سطوح جهانی آگاهی ایجاد کند. این سازمان یا دانشگاه ها و سازمانهای بین المللی پیشتاز در این زمینه همکاری دارد تا آگاهی و تحقیقات به روز در مورد اوتیسم و سایر معلولیت های توسعه اعصاب صورت پذیرد.

اگر به ماموریت ما علاقه مند هستید، تقاضا دارم از کمپین ایجاد آگاهی Senses Cultural به مناسبت ماه جهانی اوتیسم در آوریل حمایت نمایید. هدف کمپین ما توانمند ساختن تجربه های خانواده هایی است که تحت تاثیر اوتیسم قرار دارند، و ارائه راه حل های متوالی برای کارگاهی است بنام “اوتیسم با تمرکز خاورمیانه” در تاریخ 8 مه 2019 . انجمن زرتشتیان ساکرامنتو محل برگزاری این کارگاه آموزشی خواهد بود که برای شرکت همگان رایگان است.

در این کارگاه کارشناسان و متخصصین بحث هایی را ارائه می دهند که مربوط می شود به آخرین تحقیقات در خصوص اوتیسم، مسائل توسعه اعصاب، چالش ها و فرصتهای آموزش و یادگیری، و آخرین یافته ها در خصوص اوتیسم و تروماهای مربوطه در خاورمیانه. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت رجوع فرمایید.

از حمایت شما از ماه جهانی اوتیسم ممنون هستم!

تاتا منفرد

تاريخ: ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail