تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




درباره موسسه شکرانه مودت جهانی

Shokraneh 34«موسسه شکرانه مودت جهانی» موسسه‌ای است غیر تجاری که هدفش را کمک به توسعه و ترویج فعالیت‌های بخش سلامت و بهداشت و نیز استفاده از ظرفیت‌های هنر در شاخه‌های مختلف برای ترویج چنین فرهنگی قرار داده است.
موسسه شکرانه مودت جهانی به عنوان موسسه همراه و نماینده بنیاد احساسات فرهنگی(Senses Cultural) در ایران فعالیت می‌کند و بخش اعظم تلاش‌هایش را روی کمک به ارتقای دانش اوتیسم در ایران متمرکز کرده است. بسترسازی برای انجام سمینارهای علمی و نیز توجه رابطه حیوانات با کودکان اوتیسمی( به خصوص اسب) و انتقال دانش روز در این زمینه از دیگر هدف‌های این موسسه فرهنگی و هنری است.

انعکاس نمایشگاه هنر برای اوتیسم در رسانه‌های ایران

این موسسه سال ۱۳۹۴ به صورت یک موسسه غیرتجاری با مدیریت طاهره جوادی‌فرد( شفیعی منفرد) تاسیس شد. آقای مهدی خلیلی نیز به عنوان مدیرعامل این موسسه فعالیت می‌کنند.

موسسه شکرانه مودت جهانی در دو سال گذشته توانست ضمن برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی در زمینه اوتیسم باهمکاری بنیاد بیماری‌های خاص، نخستین نمایشگاه هنر برای اوتیسم با  همکاری خیریه رعد الغدیر را در فرهنگسرای نیاوران در اوایل تابستان سال ۱۳۹۵ برگزار کند. تمهید مقدمات تبادل دانش روز اوتیسم از آمریکا به ایران و بورسیه دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحقیق در زمینه اوتیسم در آ‌مریکا از دیگر اقدامات این موسسه است که با همکاری Senses Cultural صورت می‌پذیرد.

گزارش گردشی یک روزه: تجربه شیرین اسب سواری کودکان اوتیستیک

همراهی در برگزاری چند تور تفریحی با محوریت اسب و کودکان اوتیسم در بهار ۱۳۹۶ و نیز تدارک برای تاسیس مدرسه‌ای برای اوتیسمی‌ها با استفاده از مدل این گونه مدارس در کشورهای توسعه‌یافته و به خصوص آمریکا و تدارک برای برپایی دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم در فرهنگسرای نیاوران( پاییز ۱۳۹۶) از دیگر فعالیت‌های این موسسه در سال جاری خواهد بود.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
كليد‌واژه‌ها: اسب سواری درمانی | موسسه شکرانه مودت جهانی | نمایشگاه هنر برای اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: