تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




قدردانی از همراهان نمایشگاه “قدرت پایدار؛دستیابی به دانش و هنر”

exabition-20141بنیاد احساسات فرهنگی از تلاش های بی وقفه مدیران  در برگزاری نمایشگاه احساسات فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی در این نامه که متن انگلیسی آن در بخش انگلیسی سایت احساسات فرهنگی قرار داده شده  آمده است:نمایشگاه عکس بنیاد احساسات فرهنگی که با عنوان ” قدرت پایدار؛داستان زنان  خاورمیانه و ایران”از 15 اکتبر در مرکز الامنی دانشگاه یو سی دیویس آغاز به کار کرده بود ، 30 نوامبر 2014 و بعد از یک و نیم ماه فعالیت به کار خود پایان داد.

در این مدت علاوه بر همکاری های مشفقانه خانم جنیفر تایر ، معاون اجرایی مرکز الامی دانشگاه دیویس ابتدا باید از مخاطبان و بازدیدکنندگان آشنا و ناآشنایی یاد کنیم که به گفته خانم تایر که هر روز شاهد حضور پرشوق و علاقه مندانه آنها در این نمایشگاه بود ،نزدیک به 5 هزار تن وقت و زمان گذاشتند که از 44 تابلوی نمایش داده شده در این نمایشگاه عکس بازدید کنند.

بازدید 5 هزار تن از نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه

احساسات فرهنگی همچنین  قدردان لطفی است که مجموعه الامنی سنتر دانشگاه برای 44 عکس و زنان خاورمیانه فراهم کردند.

واضح است که سازمان دانش آموختگان آگاهی معتقد است این نمایشگاه می تواند به درک و فهم مردم و شهروندان و به خصوص نخبگان شمال کالیفرنیا در فهم بهتر از خاورمیانه و به خصوص زنان این کشورها کمک بسیاری کند.

احساسات فرهنگی از رئیس دانشگاه یو سی دیویس خانم “پی بی کاتاهی”و نیز معاون او ریچارد انجل  بابت حمایت های مناسبشان از این رخداد هنری سپاسگزاری می کند.

در این میان البته نباید حمایت های دکتر رضا مهدوی و نیز مجموعه کارکنان مرکز الامنی در دانشگاه دیویس را نادیده گرفت که همکاری های موثری برای برپایی و استمرار این نمایشگاه با بنیاد احساسات فرهنگی داشتند. ایشان به دلیل شناختی که از ایران و خاورمیانه و جامعه  مردمان این دیاردارند نقشی موثر در برپایی این نمایشگاه داشتند.

دانشگاه یو سی دیویس همانند گذشته قطعا نقشی تعیین کننده در پرورش نسل های بعدی متفکران و دانشمندان و عالمان دارد و بنیاد احساسات فرهنگی امیدوار است که این همکاری در ماه ها و سال های آتی نیز استمرار و توسعه یابد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
كليد‌واژه‌ها: بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۴ | نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه دیویس
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

tata monfared
this was an fantastic experience