تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برنامه کاخ سفید برای مقابله با مخالفان بیمه اوباما

باراک اوباما ریاست جمهوری آمریکا که در بودجه سالانه 4 بیلیاردی 2015 آمریکا هدف اصلی‌اش را بر حمایت از طبقه متوسط متمرکز کرده است، در  تازه‌ترین اقدامش قرار است گروهی از مردمی را که از بیمه اوباما با نام اوباما کر راضی اند و سود برده‌اند برای حمایت از این برنامه در مقابل کنگره بسیج کند.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی بر اساس خبری که سایت هیل(The Hill) از کاخ سفید نقل کرده است که آنها انتظار دارند روز سه‌شنبه حمایت مالی را برای تصویب این قانون در سال آینده نیز بگیرند. این در حالی است که جمهوری‌خواهان در کنگره و سنا به دنبال لغو و یا متوقف کردن قانون بیمه اوباما کر هستند.

بر اساس خبری که پیش از این در سایت احساسات فرهنگی آمده است اقبال به این بیمه در سال جاری نیز بسیار زیاد بوده است و تنها در ایالت کالیفرنیا بیش از 90 درصد  افرادی که سال گذشته در این بیمه ثبت نام کرده بودند وارد ثبت نام خود برای سال آینده را نیز تمدید کردند وعلاوه بر آن بیش از 250 هزار نفر دیگر نیز به جمع سال گذشته پیوسته‌اند و برای نخستین بار در این بیمه ثبت نام کردند.

آقای اوباما در سخنرانی سالانه خود در کنگره برنامه‌های دیگری هم در حمایت از طبقه متوسط اعلام کرد که از جمله آنها تصویب بودجه‌ای برای بیش از 11 میلیون دانشجویی است که برای تحصیل خود و دریافت وام با دشواری‌های بسیاری روبرو  هستند.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
كليد‌واژه‌ها: بیمه اوباما
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: