تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




بازیگر زن افغانستانی برنده جایزه نخست جشنواره مراکش

Sensescultural: فرشته حسینی بازیگر افغانستانی فیلم رفتن جایزه بهترینی بازیگری را از شانزدهمین جشنواره فیلم مراکش دریافت کرد.

در گزارشی که سایت جشنواره مراکش از این رخداد داده  آمده است که این بازیگر به دلیل بازی تحسین‌برانگیزش در این فیلم جایزه بهترین بازیگری را به خود اختصاص داد.

فرشته حسینی به همراه برادران محمودی تهیه کننده و کارگردان این فیلم، بعنوان نماینده ایران در جشنواره فیلم مراکش شرکت کرده‌اند، او در این جشنواره با لباس زیبایی شرکت کرد.

« فرشته حسینی » بازیگر مهاجر افغانستانی فیلم سینمایی رفتن گفت:از خانواده های افغانستانی تقاضا دارم رویاهای فرزندانشان را نکشند و بگذارند دخترانشان برای خود آرزو داشته باشند.

فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی، با فیلم نامه‌ای از «جمشید محمودی»، کارگردانی «نوید محمودی» و تهیه کنندگی جمشید محمودی کاری مشترک از ایران و افغانستان است که در آن بازیگرانی چون «رضا احمدی»، «فرشته حسینی»، « بهرنگ علوی »، «نازنین بیاتی»، «مسعود میرطاهری»، «افشین اخلاقی»، «سیناسهیلی»، «محفوظ محمودی» و «شمس لنگرودی» ایفای نقش کردند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«رفتن» قصه ی فرشته و نبی، قصه ی عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود. قصه ی عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می بیند. «رفتن» قصه ی درد است. درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

بنیاد Sensescultural موفقیت این فیلم و بازیگر زن جوان آن را به دست اندرکاران و سینمای نوپای افغانستان تبریک می‌گوید و آرزومند است که فعالیت‌های بیشتری از این بانوی هنرمند را در آینده شاهد باشیم.

تاريخ: ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
كليد‌واژه‌ها: زنان هنرمند افغانستان | زنان و سینما
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: