تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




استقبال از کنسرت بنیامین در سن حوزه و لس‌آنجلس

Screen Shot 2015-07-27 at 9.55.42 AM

کنسرت بنیامین بهادری چهره‌ نام آشنای موسیقی پاپ ایرانی با اقبال بسیار خوب مخاطبان در شهرهای سن حوزه و لس‌آنجلس روبرو شد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی بنیامین عصر روز  شنبه ۱۸ جولای  در تالار ۲۳۰۰ نفری فلاینت‌ سنتر در شهر سن حوزه در حضور جمعیت مشتاقی کنسرت داد که بنا بر گزارش تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند سالن مملو از مخاطبان بود که البته عمده آنها ایرانیانی بودند که در منطقه بای اریا زندگی می‌کنند. منطقه‌ای که تعداد ایرانیان در آن بسیار زیادند و همه‌گاه کنسرت‌های موسیقی در این شهر با اقبال علاقه‌مندان روبرو می‌شود.

همچنین بنا برگزارش‌هایی که از برگزاری کنسرت در شهر لس‌آنجلس دریافت کردیم  در این شهر و در سالن نوکیا که پیش از این نیز کنسرت‌های ناظری و دیگران در آن برگزار شده بود، بهادری و گروه همراه که عمده نوازنده‌هایش مقیم کالیفرنیا یا آمریکا هستند،سه ساعت و در حضور ۶۷۰۰ مخاطب به اجرای گلچینی از تک آهنگهای منتشر شده و آلبوم هایش از جمله «بنیامین۹۴» پرداخت، «علی منصوری» تنها عضو گروه «بنیامین موزیک» است که «بنیامین بهادری» را در این تورکنسرت ها همراهی می کند، بقیه اعضای ارکستر این خواننده نوازنده های خارجی هستند.

تئاتر نوکیا محل برگزاری کنسرت و تئاتر واقع در مرکز شهر لس آنجلس، کالیفرنیا در مجتمع ال‌ای لایو (L.A. Live) است که از طرف شرکت فنلاندی، نوکیا حمایت می‌شود، تئاتر نوکیا با ۷۱۰۰ صندلی سالن تئاتر، یکی از بزرگترین صحنه‌های داخلی در ایالات متحده است.

بنیامین در ادامه تورکنسرت آمریکای شمالی و کانادا خود در شهرهایی چون شیکاگو، نیویورک، ونکوور، آتلانتا، تورنتو، دالاس، پورتلند، هیوستون و واشنگتن دی‌سی به روی صحنه خواهد رفت.

بنیامین بهادری پیش از ترک تهران در میزگردی شرکت کرد  و درباره کنسرت آمریکا و کانادای خود گفته بود: در شرایطی که موسیقی در کشور ما رسمیت چندانی ندارد، این اتفاق بسیار خوبی است که یک خواننده در یک کشوری که به نوعی مهد برگزاری کنسرت‌ها و برنامه‌های مختلف موسیقی است، کنسرت‌های زیادی را برگزار می‌کند. چرا که به عنوان نمونه محل اجرای ما در لس‌آنجلس چند صد متری با هالیوود فاصله‌ دارد و با همین نگاه تنوع‌گونه می‌توان به این فضا دست پیدا کرد که کار سختی را در آنجا داریم و باید کاری کنیم که با اجرای یک برنامه با کیفیت، نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

سلیم احمدی مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری نیز در این نشست با اشاره به برگزاری تور کنسرت‌های آمریکا و کانادای این خواننده توضیح داد: از همان ابتدا که به عنوان مدیر برنامه‌های بنیامین مشغول فعالیت شدم، قرار بود که کنسرت‌های آمریکا اتفاق بیفتد. در این زمینه هم خیلی رفت و آمد کردیم تا کاری کنیم فضای این کنسرت‌ها متفاوت باشد. بنابراین نشستیم و با ارزیابی‌ها و جلسات طولانی که برگزار کردیم، فضا را برای برگزاری تورهای کنسرت در آمریکا و کانادا فراهم کردیم و فکر می‌کنم که تور کنسرتی به این گستردگی هنوز در کشورمان اتفاق نیفتاده است، چرا که پیش از این دوستان خوب ما محسن یگانه، احسان خواجه‌امیری و گروه موسیقی آریان این کار را در حد چند شهر انجام دادند اما گمان نمی‌کنم که تاکنون خواننده‌ای به این گستردگی در کشور آمریکا کنسرت برگزار کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که انجام گرفته، متوجه شدیم که مردم استقبال بسیار خوبی از کنسرت‌های پیش‌روی بنیامین بهادری در آمریکا و کانادا به عمل آورده‌اند به طوری که امروز متوجه شدم ظرفیت فروش بلیت اولین کنسرت ما در سن‌خوزه پُر شده و دیگر جایی برای برگزاری کنسرت نیست. خوشبختانه فضا به گونه‌ای است که پیش‌بینی می‌کنیم کنسرت‌های دیگر آمریکا نیز به همین منوال پیش رود. این در حالی است که ما طی مدت حضور خود در کشور آمریکا در لس‌آنجلس، سن‌خوزه، اورنج‌کانتی، سیاتل، دالاس، فینیکس، نیویورک، واشنگتن دی‌سی، هیوستون، تورنتو و ونکوور برنامه‌های زنده خود را اجرا خواهیم کرد.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
كليد‌واژه‌ها: بنیامین بهادری | موسیقی پاپ ایرانی در کالیفرنیا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: