تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




کمک ۲۳ میلیاردی آمریکا برای توسعه و ترویج آموزش و صلح در جهان

Sensescultural: دولت آمریکا در بودجه سال آینده خود نزدیک به ۲۳ میلیارد دلار را به کمک به کشورهای نیازمند و توسعه دانش و‌آموزش به مردمان فقیر و جنگ‌زده اختصاص داده است.

کاخ سفید در وبسایت خود در ارتباط با سخنرانی روز چهارشنبه آقای اوباما در نشست توسعه جهانی نوشت: پرزیدنت اوباما از آغاز کار خود، توسعه را به عنوان سرمایه گذاری در پیشرفت و رفاه مشترک در آینده تعریف کرده و اکنون نه تنها زمان حمایت از جامعه دموکراتیک خود، بلکه حمایت از پیشرفت‌هایی است که امید داریم در آینده ادامه یابد.

در ترویج برنامه توسعه جهانی، وبسایت کاخ سفید افزوده است، به عنوان مردم آمریکا، ما باید از بابت سرمایه گذاری‌هایمان احساس غرور کنیم، که کمتر از یک درصد بودجه کل دولت فدرال آمریکا در برنامه های بهبود بهداشت وسلامت و فرصت‌های رشد فراگیر برای جوامع اطراف جهان را تشکیل می‌دهد، که نتایج آنها توسعه پایدار خواهد بود.

ایالات متحده آمریکا سالانه مبالغ هنگفتی به منظور مبارزه با فقر و بیماری، بلایای طبیعی و همچنین کمک و توسعه و ترویج آموزش و صلح در سراسر جهان هزینه می‌کند.

در بودجه کل سال ۲۰۱۷ فدرال آمریکا، کمک‌های مالی به منظور توسعه کشورهای نیازمند، ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پیش بینی شده است.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
كليد‌واژه‌ها: باراک اوباما ۲۰۱۶ | هواداران صلح
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: