تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




هیلاری پیشتاز نظرسنجی‌ها

hilarryنتیجه نظرسنجی مشترک «سی‌ان‌ان» و موسسه او‌.آر.سی نشان می‌دهد از نظر اکثر کسانی که اولین مناظره نامزدهای دموکرات‌ انتخابات ۲۰۱۶ را دیدند، «هیلاری کلینتون» بر دیگر رقبا پیروز شد.

به گزارش Senses Cultural  در حالی که چند روز از اولین مناظره نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گذرد، نتیجه نظرسنجی درباره پیروز این مناظره، از پیشتازی وزیر خارجه سابق این کشور از هم حزبی‌های خود حکایت دارد.

سه شنبه شب هفته گذشته در لاس وگاس آمریکا اولین مناظره 5 نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 برگزار شد؛ مناظره‌ای که «هیلاری کلینتون» و «برنی سندرز» دو چهره‌ای بودند که در آن بیشتر از دیگران مورد توجه قرار گرفتند(جزئیات بیشتر).

نتیجه نظرسنجی مشترک «سی‌ان‌ان» و موسسه «او.آر.سی» نشان می‌دهد از نظر اکثر کسانی که مناظره اول دموکرات‌ها را دیدند، «هیلاری کلینتون» نمایش بهتری از دیگران داشت و پیروزی در این مناظره تلویزیونی را از آن خود کرد.

در آخرین نظرسنجی سراسری در آمریکا درباره حمایتهای نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، هیلاری کلینتون با 45 درصد آرا پیشتاز است و پس از او «برنی سندرز» سناتور دموکرات و منتقد وال استریت با 29 درصد آرا قرار دارد.

اختلاف آرای کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و سناتور سندرز با دیگر نامزدهای هم‌حزبی خود بسیار زیاد است. در نظرسنجیها جو بایدن معاون اول رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که هنوز رسما حضور و یا عدم حضور خود را اعلام نکرده، با 18 درصد آرا در رده سوم حضور دارد

«جیم وب» سناتور سابق ایالت ویرجینیا توانسته 1 درصد آرا را کسب کند اما «لینکلن چافی» فرماندار سابق رود آیلند، «لری لسیگ» استاد دانشگاه هاروارد و «مارتین اومالی» فرماندار سابق مریلند تنها توانستند کمتر از 1 درصد آرا را کسب کنند.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
كليد‌واژه‌ها: انتخابات آمریکا ۲۰۱۶ | هیلاری کلینکتون
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: