تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




دستاوردهای بزرگ بنیاد Senses Cultural و تبریک کریسمس

Senses Cultural: در حالی به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک می شویم که بنیاد Senses Cultural در صدد تکمیل توافقنامه‌ها برای تسهیل همکاری بین دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی ایالات متحده با خاورمیانه است تا دانش و درمان برای مبتلایان به اوتیسم و اختلالات عصبی را توسعه دهد و بهبود بخشد.

ما یک سفر کاری بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با همت و تلاش و همکاری توانستیم بر دشواری‌ها و موانع آن فائق آییم.

Senses 2017

سالی که گذشت برای سازمان ما دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورد . همکاری با کارشناسان و استادان برجسته موسسه مایند در دانشگاه دیویس کالیفرنیا، دریافت مجوز از دولت آمریکا برای همکاری و تبادل علم و دانش با نهادهای علمی در ایران، هماهنگی و پشتیبانی برای آوردن بیش از ۱۰ استاد، مدرس، درمانگر و روانشناس برجسته در زمینه اوتیسم و معلولیت‌های ذهنی، به ایران و برگزاری کارگاهی که در آن ۲۰۰ معلم و مربی ایرانی آموزش دیدند، همکاری در برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی اوتیسم در ایران و برگزاری دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم در یکی از معتبرترین گالری‌های هنری ایران(فرهنگسرای نیاوران) از جمله این دستاورد‌ها به شمار می‌رود.

این توفیقات سبب شده است تا سازمان ما به سطحی تازه و بالاتر در کارش ارتقاء یابد. ما وامدار تمامی همراهانی هستیم که در این مسیر با سخت کوشی و تلاش و خلاقیت الهام بخش فعالیت‌های ما شدند و به ما آموختند که برای رسیدن به هدف‌های بزرگ باید سخت‌تر از این سعی و تلاش کرد. همچنین قدردان حامیانی هستیم که سرمایه‌های خود را در چنین مسیری قرار دادند؛ مسیری که علم و دانش و سلامت و بهداشت برای آدمیان به ارمغان می‌آورد و چه نیکوست که همه ما در چنین مسیری قرار گیریم تا گرهی از کار انسان‌هایی بگشاییم که آلام و دردهای بسیاری آنها را احاطه کرده است.

تلاش‌های ما توانست تغیر و تحول ایجاد و حرکت ارزنده‌آی را در تاریخ ثبت کند .بیایید در سال جدید پیشگام باشیم در کارهای خیر و به تماشاگری صرف بسنده نکنیم. این گونه است که می‌توان دل‌هایی را شاد کرد و انرژی و امید را به آنها بخشید.

سال نو و میلاد حضرت مسیح و عید کریسمس بر همه شما مبارک و میمون باد.

طاهره شفیعی منفرد

مدیر بنیاد Senses Cultura و شکرانه مودت جهانی.

تاريخ: ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
كليد‌واژه‌ها: دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم | سومین همایش بین‌المللی اوتیسم ایران | کارگاه زندگی با اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: