تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری مراسم روز کانادا درساکرامنتو

photo(1)

جمعی از کارکنان کنسولگری کانادا در سانفرانسیسکو امروز به شهر ساکرامنتو آمدند تا با دعوت از برخی چهره‌های شهر از هر طیف و طایفه‌ای روز کانادا(26 فوریه) را گرامی بدارند.

یکی از دوستان ایرانی نیز در این مراسم حضور داشت که از نظم و ترتیب و نیز سرزندگی کارکنان گفت و نیز افزود که در میان کارکنان یک ایرانی زاده آمریکا نیز حضور دارد. آقای امید که در کنسولگری کانادا در سانفرانسیسکو سرگرم کار است، جوانی احتمالا 30 ساله است که زبان فارسی را خوب صحبت می‌کند اگر چه کلا در آمریکا به دنیا آمد و تقریبا از آن فرهنگ کمتر چیزی در خاطر دارد. با این همه پدر و مادرش با او کار کردند که بتواند زبان فارسی را صحبت کند و بفهمد.

نکته مهم در این ماجرا بزرگداشت روزی به نام کاناداست که رایزنان و سفیران سعی می کنند با یادکردی از این روز ، فرهنگ و هنر و ظرفیت های دیگر کشورشان را به مهمانان معرفی کنند.

وزارت خارجه کانادا تقریبا در 13 تا 15 ایالت و شهر مهم آمریکا کنسولگری دارد و همین مسئله سبب شده است تا بتوانند به خوبی تحولات اینجا را رصد کرده و به نفع کشور خود تبلیغ کنند.

در هنگام برگزاری مراسم یک از کانادایی‌ها لباس رسمی سربازان  و افسران کانادایی را به رسم و سنت این مراسم پوشیده بود که ما هم عکسی از ایشان و نیز سخنرانی دست اندرکاران گرفته ایم که از نظر شما گرامیان می‌گذرد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
كليد‌واژه‌ها: روز کانادا | کنسولگری کانادا در ساکرامنتو
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Hala
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469728105
I'd verunte that this article has saved me more time than any other.