تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




گزارش تصویری از سخنرانی سارا سفری در دانشگاه دیویس

Senses Cultural: سارا سفری، یکی از زنان تاثیرگذار ایرانی-‌آمریکایی هفته گذشته و به دعوت بنیاد Senses Cultural  دو سخنرانی در تالار الامنی دانشگاه دیویس و نیز شهر سانفرانسیسکو ایراد کرد. سخنرانی خانم سفری که با رونمایی و گفت وگو درباره کتابش همراه بود با استقبال مخاطبان روبرو شد و حتی برخی از مخاطبان ابراز علاقه‌ کردند که با او در سفرهای آینده کوهنورذی همراه شوند.

در این نشست همچنین خانم دلین ایستاین که خود را برای نامزدی فرمانداری کالیفرنیا آماده می‌کند، از جمله مدعوان این برنامه بود که با حضور خود و نیز آشنایی با دستاوردهای بنیاد Senses Cultural به قدردانی از تلاش‌های این نهاد و فعالیت‌های  آن در زمینه‌هایی چون  گفت وگوی بین فرهنگ‌ها، مسائل بهداشت و سلامت کودکان و خانواده‌های‌ آنان و نیز پروژه زنان تاثیرگذار پرداخت و به سوابق آشنایی خود را فرهنگ ایرانی نیز اشاره کرد.

خانم ايستاين در اشاره به این علاقه بیتی از  عمرخیام را به انگلیسی خواند و گفت: پدرش هر گاه که از ایران سخن می‌گفت به شاعری بزرگ اشاره می‌کرد  به نام عمر خیام که اشعار بسیار درخشانی داشت.

نکته قابل اعتنا این که بنیاد Senses Cultural قصد دارد پروژه زنان تاثیرگذار را با تمرکز بر معرفی زنانی دنبال کند که در زمینه طبیعت‌گردی و توجه به محیط زیست و کوهنوردی تجربه‌های امور خیریه‌ای دارند. به همین منظور مصاحبه‌ای با خانم فاطمیا نفیسی از طبیعت گردان نامی ایرانی که بارها و بارها به هیمالیا سفر کرده نیز انجام داده‌ایم که به زودی در همین سایت انعکاس خواهد یافت.

گزارش تصویری زیر گوشه‌ای از این مراسم را نشان می‌دهد که در آن با تصویری از سخنرانی خانم ایستاین و نیز در ادامه سخنرانی خانم سارا سفری همراه است.

Delaine Eastin Senses

Sara safari senses5

Sara safari Senses 4

Sara safari senses 3

Sokraneh monfared Senses

Sara safari senses2

Sara safari Senses 1

Sara safari Senses Cultural

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
كليد‌واژه‌ها: پروژه آشنایی با زنان موفق و تاثیرگذار | سارا سفری
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: