تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حضور مدیر Sensescultural در کنفرانس زنان ایرانی آمریکایی پیشرو

tata monfaredSensescultural:طاهره شفیعی منفرد، مدیر بنیاد Sensescultural از سوی بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو دعوت شده است تا در کنفرانس سالانه این بنیاد تاثیرگذار که آخر اکتبر در اورنج کانتی برگزار می‌شود شرکت کرده و سخنرانی کند. این کنفرانس  در حالی برگزار می‌شود که بیش از پنج سال از تاسیس و شکل‌گیری این بنیاد می‌گذرد و آخرین گردهمایی‌آن زمستان گذشته در شهر سان‌دیگو برگزار شد.

در گفت و گوی میان خانم مریم خسروانی( بنیانگذار سازمان زنان ایرانی آمریکایی پیشرو) و خانم طاهره شفیعی منفرد برخی فعالیت‌های بنیاد Sensescultural  تشریح شد و سپس مدیر بنیاد Sensescultural ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌‌ها بتواند آینده بهتری را برای زنان ایرانی آمریکایی فراهم سازد تا بتوانند به هدف‌های مهمتری در غلبه بر موانع پیش‌رو دست یابند.

بر اساس این گزارش هدف هر یک از کنفرانس‌های بنیاد ایرانی آمریکایی این است که به زنان ایرانی آمریکایی الهام بدهد که بتوانند خود و هویت مستقل خود را شناسایی کرده و این توانایی و قدرت را به دست آورند که رویاها و آمال خود را دنبال کنند و بتوانند مسیر موفق و روبه جلویی را برای خود متصور سازند.

در این کنفرانس مدیر احساسات فرهنگی که خود به عضویت این بنیاد در آمده است، در پنل( میزگرد) با موضوع «غلبه بر موانع» درباره مشکلات و موانع پیش‌روی زنان ایرانی آمریکایی به بحث و گفت وگو می‌پردازد و از پروژه‌های بنیاد Sensescultural سخن می‌گوید.

بنیاد زنان ایرانی آمریکایی حدود ۵ سال قبل در اورنج کانتی آغاز به کار کرد و  به مرحله‌ای رسیده است که در کنفرانس سوم می 2015 در سانفرانسیسکو 49 سخنرانی در یک روز و در کریدورهای مختلف برگزار کرد.  در آن کنفرانس بیش از 700 تن از زنان از گوشه گوشه آمریکا و حتی دیگر نقاط جهان به این کنفرانس آمدند تا نوید یک اتحاد شگفت انگیز از زنان تاثیرگذار ایرانی آمریکایی را رونمایی کنند.

کشاندن 700 تن به یک کنفرانس و گردآوردن 49 سخنران زن شناخته شده در حوزه‌های مختلف کاری و فکری و علمی که هرکدامشان مشغله‌های فراوانی دارندو هماهنگی حضور این تعداد در یک روز و برگزاری مناسب این مراسم ، خود می‌تواند تاییدی باشد بر کار فشرده و سازمان‌یافته‌ای که در این سازمان در حال انجام است.

سایت Sensescultural پیش از این و همزمان با برگزاری کنفرانس بهار ۲۰۱۵ در سانفراسنیسکو گفت وگویی با خانم مریم خسروانی به عنوان مدیر و بنیانگذار اصلی این سازمان  انجام داد.

گفت وگو با مریم خسروانی مدیر و بنیانگزار سازمان زنان ایرانی – آمریکایی پیشرو

علاوه بر آن این سازمان در بهار امسال نیز کنفرانسی را در رستوران فاز سانفرانسیسکو برگزار کرد که از برخی از زنان ایرانی آمریکایی پیشرو دعوت کرد تا در این نشست که به مناسبت روز مادر در آمریکا تدارک دیده شده بود، حضور یابند.

بانوی تهیه کننده ایرانی سخنگوی نشست زنان ایرانی آمریکایی پیشرو برای روز جهانی مادر

بنیاد Sensescultural همواره پشتیبان هدف‌ها و  حرکت‌های این سازمان بود و سعی کرده فعالیت‌های آنها و نیز زنان تاثیرگذار را در رسانه‌های خود انعکاس دهد.

پروژه آشنایی با زنان موفق و تاثیرگزار

خانم منفرد در این گردهمایی که روز ۳۰ اکتبر در اورنج کانتی کالیفرنیا برگزار خواهد شد، به همراه سی سخنران دیگر درباره موانع پیش‌روی زنان و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد سخن خواهد گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان و موضوعات سمینار می‌توانید به سایت زنان ایرانی آمریکایی پیشرو مراجعه کنید.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
كليد‌واژه‌ها: بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو | پروژه آشنایی با زنان موفق و تاثیرگذار | زنان ایرانی آمریکایی | طاهره شفیعی منفرد
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: