تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




گفت وگوی مدیر احساسات فرهنگی با شبکه 4 تلویزیون فانوس دریایی

lithhouseطاهره منفرد در گفت گویی با برنامه شبکه چهار تلویزیون فانوس دریایی از دیدگاه ها و فعالیت های بنیاد احساسات فرهنگی گفت.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی ناهید کوبانی، حامی برنامه یک دنیا برای صلح و دوستی گفت وگویی تلویزیونی با خانم طاهره منفرد موسس و رئیس بنیاد احساسات فرهنگی انجام داد درباره فعالیت های آتی این بنیاد و ارزیابی او از آینده کاری اش که اخیرا به دست ما رسیده است. خانم کابانی این گفت وگو را برای شبکه 4 تلویزیون فانوس دریایی انجام داد.
در این گفت وگو که منتخبی از آن در سایت یوتیوب و نیز سایت انگلیسی بنیاد احساسات فرهنگی قرار داده شده است، خانم منفرد از فعالیت های خود برای زنان مسلمان و نیز عرب تبار و منطقه خاورمیانه گفت و درباره برنامه های گذشته این بنیاد در این زمینه و هدف خودش که گسترش صلح و دوستی در میان مردمان منطقه خاورمیانه است اشاراتی کرد.
او اضافه کرد که از جمله برنامه های راهبردی بنیاد احساسات فرهنگی کمک به مهاجرانی است که از کشورهای خاورمیانه و فارسی زبان چون افغانستان و یا تاجیکستان و … به آمریکا مهاجرت می کنند و برخی از آنها بی سرپناهند و نیازمند کمک های بسیار تا بتوانند خود را با شرایط تازه وفق بدهند.

خانم منفرد توضیحاتی درباره تاریخچه شکل گیری بنیاد احساسات فرهنگی داد و از اشتیاق خود برای کارهای فرهنگی و عام المنفعه سخن گفت و افزود: این بنیاد سال 2012 شکل گرفت و خوشبختانه تا کنون فعالیت های خوبی داشتیم که از جمله آنها کمک به درک افزونتر بین شرق و غرب در فضای همکاری های با افراد مختلف از این مناطق است.
او با اشاره به فعالیت هایی در زمینه سلامت جسمی و روحی برای خانوده های دارای کودکان اوتیسم و نیز برخی دیگر از زنان مهاجر عرب و فارس که به این منطقه آمدند از اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مرتبط با هدف های بنیاد احساسات فرهنگی در دو سایت فارسی و انگلیسی گفت و افزود: ما با طراحی و اجرای این دو سایت سعی داریم اخبار مرتبط با موضوعاتی چون زنان تاثیرگذار و نیز زنان خاورمیانه و یا رخدادهای هنری مرتبط با فعالیت های زنان را انعکاس دهیم.

 بخشی کوتاه از این مصاحبه را ببینید.

 

 

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
كليد‌واژه‌ها: احساسات فرهنگی،طاهره منفرد
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: