تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




جایزه ویژه بنیاد زنان ایرانی‌-آمریکایی پیشرو برای مریم صفی‌نیا

Maryam sasiniaSenses Cultural:  بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو در سیزدهمین کنفرانس خود که روز ۱۶ آوریل در شهر سانفرانسیسکو برگزار کرد، جایزه ویژه‌ای را به خانم مریم صفی‌نیا برای تلاش‌های موفقش در زمینه آموزش فلسفه اهداء کرد.

در این کنفرانس که از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر روز ۱۶ آوریل در هتل وستین(Westin) شهر سانفرانسیسکو برگزار شد، به مانند نشست‌های قبلی این بنیاد آمریکایی، زنان موفق ایرانی که در ایالت‌های مختلف ‌آمریکا در هر رشته و شاخه‌ای سرگرم کارند، در میزگرد‌هایی با موضوعات مختلف شرکت کردند. در این میزگرد‌ها زنان موفق ایرانی -آمریکایی از تجربه‌های خود در کارهای مختلف سخن گفتند و همزمان زنان جوانتری که در حال تحصیل هستند با گروه مدیران و نیز زنان موفق آشنا شدند تا فرصت‌های همکاری‌های بیشتر برای آنها فراهم شود.

اما در کنار این فعالیت‌ها بخش ویژه این مراسم به اهدای جایزه‌ای به خاطر عمری تلاش سازنده برای پرورش فکری زنان و مردان منطقه شمال کالیفرنیا و آشنایی آنها از مسیر آموزش فلسفه به خانم مریم صفی‌نیا اهداء‌ شد.

خانم صفی‌نیا چند سالی است که به شکلی مستمر با برگزاری کلاس‌های آموزش فلسفه  زندگی با تکیه بر مبانی طبیعت توانسته است مخاطبان بسیاری را در منطقه شمال کالیفرنیا به سمت کلاس های خود جذب و جلب کند و البته سایتی فعالی هم دارد که اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید در سایت این کلاس‌ها پیدا کنید.

سایت بنیاد Senses Cultural در ادامه پروژه معرفی زنان تاثیرگذار تلاش خواهد کرد تا با خانم صفی‌نیا گفت وگویی اختصاصی انجام دهد و از زبان او شما را با تلاش‌هایش در مسیر علمی و فکری که به پیش می‌رود آشنا سازد.

توضیح اینکه در نشست یازدهم بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو که در شهر اورنج‌کانتی برگزار شد، خانم طاهره شفیعی منفرد، موسس و مدیر بنیاد Senses Cultural از سوی دست‌آندرکاران بنیاد زنان ایرانی آمریکایی دعوت شده بود و در یک سخنرانی به تشریح دستاوردهای بنیاد Senses Cultural در زمینه‌های مختلف فرهنگی و بهداشت و سلامت پرداخت.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
كليد‌واژه‌ها: پروژه آشنایی با زنان موفق و تاثیرگذار | سازمان زنان پیشرو ایرانی آمریکایی | مریم صفی‌نیا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: