تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




SensesCultural در سالی که گذشت

Screen Shot 2015-12-25 at 9.31.35 AMSensescultural: همچنانکه در  یادداشت -پیام تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) اشاره کردیم، همزمان با آغاز سال نو مسیحی گزارشی از فعالیت‌های بنیاد Sensescultural  در یک سال گذشته میلادی را خدمت شما مخاطبان و به خصوص یاران و همراهان همیشگی ارائه می‌کنیم و اکنون و در نخستین روز سال ۲۰۱۷ این گزارش پیش روی شماست.

بنیاد Sensescultural   همچنانکه در اهداف و استراتژی‌های خود بیان کرده است، هدف اصلی خود را گسترش فرهنگ صلح و تفاهم و توجه به محیط زیست و سلامت روانی و جسمی قرار داده است.

بر چنین بنیادی در سال میلادی گذشته برخی فعالیت‌ها را با تمرکز و انسجام افزونتری انجام دادیم که مهمترین آن گسترش بخش بهداشت و سلامت بود که در قالب آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد Sensescultural با همکاری بنیاد مایند دانشگاه یو سی دیویس از یک سو و نیز برخی نهادهای علمی و بهداشتی در ایران و خاورمیانه در دیگر سو انجام شد و رایزنی‌های برای فعالیت‌های جدی‌تر آن در سال پیش رو در دست انجام است.

 

در ذیل چنین هدفی ما نخستین نمایشگاه هنر برای اوتیسم را در ایران برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب هنرمندان و اهل فرهنگ از یک سو و نیز مردم و علاقه‌مندان و به خصوص خانواده‌های دارای فرزندان اوتیسم در دیگر سو روبرو شد.

ارزیابی نمایشگاه هنر برای اوتسیم از زبان رئیس فرهنگسرای نیاوران

فیروزان: اوتیسم در ایران متولی ندارد، هنرمندان کمک کنند+ فیلم

فیلم نمایشگاه هنر برای اوتیسم

این نمایشگاه فرصتی را فراهم آورد تا به اختلال  اوتیسم که در ایران به مرز هشدار رسیده‌است، بیشتر توجه شود. این البته از خاصیت‌ها و کارکردهای کارهای هنری است  که در صورت توجه به هر مقوله‌ای سبب می‌شوند تا افکار عمومی هم به آن مورد و موضوع توجه نشان دهند. نیت ما در برپایی این نمایشگاه نیز همین بود که به مسئولان و خانواده‌ها این هشدار را بدهیم که اوتیسم را جدی بگیرند و آموزش‌های عمومی درباره این اختلال را گسترش دهند و علاوه بر آن در فکر ایجاد امکاناتی چون مدرسه ویژه برای اوتیسمی‌ها در مناطق مختلف باشند.

در سال گذشته مدیر بنیاد Sensescultural علاوه بر حضور در نمایشگاه هنر برای اوتیسم در چند نهاد و انجمن مردم‌نهاد داخل ایران و نیز آمریکا حضور پیدا کرد و سخنانی درباره اهداف و برنامه‌ها ما بیان کرد. از جمله در انجمن مهر شهر ساکرامنتو که این سخنرانی در زمستان سال گذشته و همزمان با روز  جهانی زن انجام شد.

Art For Autismگزارش مدیر Sensescultural  از فعالیت‌های خیریه‌ای زنان در انجمن مهر ساکرامنتو

حضور مدیر بنیاد در یازدهمین سمینار زنان ایرانی- آمریکایی پیشرو از دیگر رخدادهای سال گذشته بود.  در گفت وگوی اختصاصی که با مدیر بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو انجام دادیم، همکاری‌های بیشتر بین دو نهاد یاد شده مورد تاکید قرار گرفت.

گفت وگو با مدیر بنیاد زنان ایرانی- آمریکایی پیشرو درباره فعالیت‌های گذشته و آینده

در کنار آن سایت آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد Sensescultural احساسات فرهنگی نیز فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد  به زودی به ثباتی در ارائه مطالب مرتبط با اهداف تعیین شده برای آن خواهد رسید.

سایت آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد Sensescultural

در سال گذشته سایت فارسی و انگلیسی بنیاد نیز فعال بود و البته ما تلگرام ویژه‌ای را در حوزه شبکه‌های اجتماعی فعال کردیم که علاوه بر فیس بوک و نیز توییتر آن را نیز با مطالب مرتبط با فعالیت‌ها و یا مطالب سایت بروز می‌کنیم.

به کانال تلگرام بنیاد Sensescultural  بپیوندید

در سال گذشته در سایت فارسی بیش از ۱۵۰ خبر در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و بهداشت  و سلامت و محیط زیست و  ۸۰ یادداشت وگزارش و گفت وگوی اختصاصی منتشر شدکه همه آنها در بخش‌های مختلف سایت قابل مشاهده و در دسترس است.

با تبریک سال نو میلادی به همه شما که به نوعی مشوق ما بودید و هستید و خواهید بود، برای همه شما آرزوی سلامتی و توفیق داریم و امیدواریم که سال پیش‌ رو سالی همراه با توفیق و کامیابی برای ما و شما باشد. ما را از راهنمایی‌ها و پیشنهادات خود بی‌نصیب نکنید.

تاريخ: ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
كليد‌واژه‌ها: بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۵ | بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: