تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




همکاری Senses Cultural با یک انجمن هندی برای کمک به تحصیل کودکان بی‌بضاعت

Pratham SF BaySenses Cultural: بنیاد Senses Cultural با یک موسسه غیرانتفاعی هندی مستقر در کالیفرنیا، همکاری‌هایی را انجام خواهد داد تا از طریق آن به کودکانی که بضاعت مالی برای ادامه تحصیل ندارند، کمک شود.

طاهره شفیعی منفرد مدیر و بنیانگذار  Senses Cultural ضمن اعلام این خبر گفت: عصر امروز(شنبه ۲۹ آوریل) به دعوت بنیاد Pratham SF Bay Area در نشست فاندرایزینگ سالانه آنها شرکت می‌کنم و قرار است ضمن آشنایی با برخی از فعالیت‌های این بنیاد،به معرفی بنیاد خودمان هم بپردازیم و راه‌های همکاری‌های آینده را بحث و بررسی کنیم.

به گفته خانم منفرد قرار است نمایشگاهی از آثار عکس زنان تاثیرگزار ایرانی که پیش از این در چند شهر کالیفرنیا به نمایش در‌آمده بود، در این رخداد اجتماعی فرهنگی به نمایش در‌ آید و این حضور می‌تواند آغازی باشد برای همکاری‌های بین‌المللی بنیاد  Senses Cultural تا بتوان از این طریق از امکانات و ارتباطات طرفین برای کمک به محرومین و به خصوص کودکان نیازمند به سواد آموزی بهره‌برداری کرد.

آنچنانکه در سایت Pratham SF Bay Area آمده است این نهاد با کمک گرفتن از  هندی‌ها و نیز مردمان مقیم منطقه کالیفرنیا به سرپرستی و سواد‌آموزی کودکان هندی می‌پردازد.

طبق گفته مسئولان این نهاد، آنها توانستند با هر ۲۵ دلاری که از طریق کمک‌ها و حمایت‌های مالی جمع می‌کنند، هزینه تحصیل یک سال یک کودک هندی را تهیه کنند.

امروز قرار است سه تن از دست‌اندرکاران اصلی این موسسه به نام‌های خانم  شیوانی گارج پتل( Shivani Garg Patel) و آقای انشول داون(Anshul Dhawan) و خانم سارا کوپر(Sarah Cooper) درباره فعالیت‌های این نهاد به اعضاء  و نیز کمک ‌کنندگان مالی و حاضران توضیح دهند.

بخشی از برنامه نیز به سخنان خانم طاهره شفیعی منفرد درباره فعالیت‌های خیریه‌ای بنیاد  احساسات فرهنگی اختصاص دارد که در آن کمک‌های بنیاد در زمینه اوتیسم و فعالیت‌های مختلف و برگزاری همایش و نمایشگاه هنری تشریح خواهد شد. گزارش این گردهمایی به زودی در همین سایت انعکاس خواهد یافت.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
كليد‌واژه‌ها: طاهره شفیعی منفرد
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: