تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




پیوستن دکتر مصباح انصاری به گروه مشاوران بنیاد Senses Cultural

Ansari mesbahSenses Cultural: بنیاد Senses Cultural  مفتخر است پیوستن دکتر مصباح انصاری، به عنوان مشاور هیات مدیره بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی را اعلام کند.

دکتر انصاری به عنوان  یکی از حامیان و  نماینده و مشاور میز ایران در دبیرخانه اتحادیه بی‌المللی حمایت از افرادی که دارای ناتوانی حرکتی و جسمی هستند تلاش‌‌های ارزنده‌ای را در چند سال اخیر انجام داده است.

تمرکز اصلی او روی ناتوانی‌های روانشناختی و اجتماعی است. او در زمینه درمان افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و سایر اختلالات رشدی فراگیر فعالیت می‌کند. او دوره دکتری روابط بین‌الملل را هم می‌گذراند. تجربه پدری با فرزند اوتیسم به او این امکان را داده تا عمیق‌تر به این موضوع فکر کند و تلاش‌هایی بین‌المللی صورت دهد که بتواند از امکانات دیگر کشورها برای آگاهی بخشی در زمینه اوتیسم بهره ببرد.

او سال ۲۰۱۵ جزو هیئت داوران سازمان ملل در روز جهانی آگاهی اوتیسم بوده است. آقای انصاری به عنوان نماینده در سازمان بهداشت جهانی در جلسات « آموزش‌‌های والدین» شرکت کردند.انصاری بیش از ده سال است که کارگاه‌هایی برای حمایت و افزایش آگاهی خانواده‌های کودکان مبتلا به اختلالات ذهنی و فکری راه اندازی کرده است.

او در زمینه (PRT (pivotal response treatment که روشی درمانی برای کودکان اوتیستیک است نیز مهارت دارد و شیوه آموزش آن را آموخته است و وب سایتی نیز در این زمینه برای راهنمایی و استفاده والدین منتشر کرده است.

دکتر انصاری به همراه همسرشان( خانم  صدیقه فراهانی) در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها تلاش‌های ارزنده‌ای را برای توانمندسازی خانواده‌های دارای معلولیت انجام می‌دهند.

بنیاد  Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی مفتخر است که دکتر انصاری به گروه ما پیوسته است و منتظر استمرار فعالیت‌های ارزشمند ایشان هستیم.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
كليد‌واژه‌ها: اوتیسم و سازمان ملل | مصباح انصاری
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: