تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




راه‌اندازی سایت انگلیسی آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد SensesCultural

Screen Shot 2016-05-16 at 7.21.35 AMSensesCultural: دوره آزمایشی سایت انگلیسی آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد SensesCultural از یک هفته گذشته و همزمان با روز جهانی مادر کار خود را آغاز کرده است.

این سایت و در آینده نزدیک بخش فارسی سایت آکادمی بهداشت و سلامت بنیاد SensesCultural هدف خود را تمرکز بر آگاهی بخشی به جامعه کودکان دارای اختلال ذهنی و به ویژه کودکان اوتیسمی و خانواده‌های آنها قرار داده است.

مطالب سایت در چند بخش و با همکاری کارشناسان و متخصصان با تجربه در زمینه اختلالات ذهنی و اوتیسم ارايه خواهد شد. افرادی که برخی از آنها تازه‌ترین پژوهش‌ ها و تجارب در زمینه اوتیسم را در بنیاد و موسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس در شهر ساکرامنتوی کالیفرنیا دنبال می‌کنند.

توضیح این نکته چندان ضروری نیست اما لازم به یاد‌آوری است که در آمریکا و به خصوص ایالت کالیفرنیا تازه‌ترین و پیشرفته‌‌ترین دستاوردهای علمی و روانشناسانه در زمینه اوتیسم در جریان است و روز و ماهی نیست که تحقیق و پژوهشی تازه به جریان نیفتد و ارزیابی‌هاو نتایج آن انعکاس نیابد. از این منظر یکی از رسالت‌های ما در بنیاد SensesCultural انعکاس این تجارب در فضای مجازی و کمک به خانواده‌های دارای فرزندان اوتسیم سایر اختلالات ذهنی در آگاهی یافتن از این تجربه‌ها و پژوهش‌هاست. همچنانکه بخش‌هایی از این دستاوردها در سفر دو تن از متخصصان دانشگاه دیویس و موسسه مایند به ایران در قالب کنفرانس بین‌المللی اوتیسم و با همکاری SensesCultural و بنیاد بیماری‌های خاص در آبان ماه گذشته در تهران در اختیار محققان و نیز خانواده‌ها گرفت.

گزارش همایش بین‌المللی اوتیسم در ایران و دستاورد‌های علمی آمریکا

در همان سمینار  بود که این احساس به وجود آمد برای ارتباط بیشتر و اطلاع‌رسانی دقیق‌تر از تحولات علمی مرتبط با اوتیسم و اختلالات ذهنی سایتی راه‌اندازی شود دو زبانه( در مرحله اول) که بتواند بخش‌هایی از این اطلاعات را در اختیار علاقه‌مندان و به خصوص خانواده‌های دارای فرزندان اختلال ذهنی و اوتیسم قرار دهد.

همچنانکه در اخبار مرتبط با بنیاد SensesCultural  آوردیم این بنیاد طرح بورسیه تحصیلی برای آکادمی بهداشت و سلامت را تصویب  و اجرایی کرده است که اطلاعات آن را در لینک زیر می توانید بیابید.

پروژه بورسیه بنیاد SensesCultural  برای حمایت از  بهداشت و سلامت خانواده‌های دارای فرزندان اوتیسم

در هر حال سایت انگلیسی آکادمی بهداشت و سلامت SensesCultural را ببینید و در بخش‌های مختلف آن گردشی کوتاه بکنید و اگر نکته و پیشنهادی به ذهنتان می‌رسد با ما در میان بگذارید.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
كليد‌واژه‌ها: آکادمی بهداشت و سلامت
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: