تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




دکتر محمد نامی به جمع مشاوران بنیاد Senses Cultural پیوست

Mohamad nami DRSenses Cultural: دکتر محمد نامی مدیر گروه علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در همایش بین‌المللی اخیر اوتیسم در تهران به عنوان سخنران مدعو حضور داشت، به جمع مشاوران بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی پیوست.

فایل تصویری سخنرانی دکتر محمد نامی را در کانال یوتیوب بنیاد Senses Cultural می‌توانید ببینید.

دکتر محمد نامی متولد اکتبر ۱۹۷۸ تهران است. جذابیت‌های دنیای پر رمز و راز مغز برای او انگیزه‌ای شد تا مطالعه مغز را به عنوان رویکرد حرفه‌ای و تخصصی خود انتخاب کند. او هم اکنون مدیر گروه علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. دکتر نامی تحصیلات خود را در پزشکی و دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی در شیراز و تهران به پایان رساند و دارای فلوشیپ بالینی در اختلالات خواب است.
او عنوان پژوهشگر برتر در دانشگاه و رتبه برگزیده چندین رویداد بین‌المللی در حوزه مغز و علوم اعصاب را از آن خود کرده است. نامی سردبیر دو مجله تخصصی، بین‌المللی و بین رشته‌ای( Neuroscience Research Letters- JAMSAT) است و هم اکنون به عنوان دبیر انجمن علوم اعصاب ایران شاخه فارس فعالیت می‌کند. آزمایشگاه تخصصی علوم اعصاب (مغز و شناخت و رفتار) به همت او و همکارانش بستر مناسبی برای مطالعه بین رشته‌ای و نقشه برداری مغز فراهم نموده است.بخشی از فعالیت‌های دکتر نامی به ارتباط مغز و رفتار و شناخت در افراد اوتیستیک اختصاص دارد. او همچنین دستی بر آتش موسیقی و آواز ایرانی دارد و آثاری در این عرصه منتشر کرده است.

Haherman namiدکتر محمد نامی در زمان کوتاه حضورش در سومین همایش بین‌المللی اوتیسم تهران دیدار و گفت وگویی نیز با پروفسور رندی‌ هگرمن و نیز خانم طاهره شفیعی منفرد داشتند که حاصل این دیدار به پذیرش مشاورت بنیاد Senses Cultural از سوی ایشان انجامید.

آقای دکتر نامی همچنین مدتی است که در ویدئویی‌هایی کوتاه برخی موضوعات مرتبط با اوتسیم و کودکان را به صورت فشرده وکوتاه بیان می‌کند که می توانید برخی از این موضوعات را در این نشانی مشاهده کنید.

بنیاد Senses Cultural ضمن ابراز خرسندی از پیوستن دکتر نامی به جمع مشاوران Senses Cultural امیدوار است با همکاری و مشورت‌های ایشان گام‌های ارزنده‌ای در زمینه همکاری میان نهادهای علمی مرتبط با علوم شناختی آمریکا و ایران صورت بگیرد و بتوان از این طریق کمک‌های ارزنده‌ای به خصوص در زمینه اوتیسم، به جامعه علمی ایران و نیز خانواده‌های دارای کودکان اوتیستیک صورت بگیرد.

تاريخ: ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
كليد‌واژه‌ها: دکتر محمد نامی | رندی هگرمن | سومین همایش بین‌المللی اوتیسم ایران
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: