تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حمیرا عظیمی؛ سفیر هنری بنیاد Senses Cultural در زمینه اوتیسم

 

Homeyra AzimiSenses Cultural: حمیرا عظیمی  سینماگر و مدیر تولید فیلم همکاری خود با بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی را به عنوان سفیر هنری اوتیسم آغاز کرده‌ است.

بنیاد Senses Cultural ورود این سینماگر را به جمع حرفه‌ای و پرکار بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی تبریک گفته و امیدوار است با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و همراهی‌های ایشان بتوانیم در سطحی گسترده‌تر هنرمندان را با اختلال اوتیسم آشنا ساخته و از این ناحیه به انتقال وسیع‌تر دانش اوتیسم به سازمان‌ها و نهادها و مردم و به خصوص خانواده‌های درگیر با فرزندان دارای اختلال اوتیسم مدد رسانیم.

حضور هنرمندان و پشتیبانی‌ آنها از پروژه‌های انساندوستانه‌ای همانند اوتیسم، می‌تواند به کاستن از آلام و رنج‌های کودکان اوتیستیک و به خصوص خانواده‌ها و مادران آنها بینجامد و سهمی موثر در گسترش دانش و اطلاعات روز دنیا ایفا کند.

بر اساس این گزارش خانم حمیرا عظیمی در تهران به دنیا آمد. لیسانس ادبیات نمایشی دارد و فعالیت‌های موثر و گسترده‌ای در حوزه سینما انجام داده است. او جانشین تولید فیلم‌، آثاری چون «متروپل» به كارگرداني مسعود كيميايي،،خواب‌زده‌ها به كارگرداني فريدون جيراني بود و در تولید فیلم «وقتي همه خوابيم»  آخرین ساخته بهرام بيضايي همکاری داشت.
همكاري با واروژ كريم مسيحي در فيلم سينمايي «ترديد» و برگزاری نمایشگاه عکس‌های ناصر تقوایی از دیگر فعالیت‌های او بوده است.

بازی در فیلم خانوم و تابستان عزیز نیز از تجربه‌های حمیرا عظیمی در زمینه بازیگری  فیلم‌های بلند است. او همچنین در فیلم «در آینه» که تولید انجمن سینمای جوان است بازی کرده است.

خانم حمیرا عظیمی در دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم به مجموعه ما پیوستند و فعالیت‌های ارزنده‌ای صورت دادند. تصویر حضور ایشان به همراه خانم طاهره شفیعی منفرد در نمایشگاه دوم اوتیسم در فرهنگسرای نیاوران را نشان می‌دهد که آذرماه ۱۳۹۶  با نمایش آثار صد هنرمند برگزار شد.

Monfared azimi

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
كليد‌واژه‌ها: حمیراعظیمی | سفیر هنری
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: