تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




بنیاد Senses Cultural در ماهی که گذشت

senses november 2017Senses Cultural: سایت فارسی بنیاد Senses Cultural قصد دارد از این پس و به صورت ماهانه مروری بر برخی فعالیت‌هایی داشته باشد که در  یکی ، دو ماه ماه قبل رخ داده است تا از این طریق بتوانیم تصویری اجمالی از فعالیت‌هایمان را در معرض شما مخاطبان گرامی بنهیم که شاید فرصت نکنید به صورت جدی و پی‌گیر این فعالیت‌ها را از طریق سایت و خبرنامه دنبال کنید.

ما در ماه اکتبر یک برنامه حمایت مالی سالانه را در شهر ساکرامنتو برگزار کردیم که با اقبال خوب همراهان همیشگی بنیاد و به خصوص حضور خانم دکتر هگرمن و تیم متخصصان موسسه مایند دانشگاه دیویس کالیفرنیا همراه بود.

برگزاری مراسم حمایت مالی از برنامه‌های بنیاد Senses Cultural در شهر ساکرامنتو

هماهنگی برای برگزاری کارگاه یک روزه زندگی با اوتیسم در تهران و دعوت و همراهی با ۴ متخصص این حوزه از آمریکا و هماهنگی‌ها برای برگزاری این کارگاه در فرهنگسرای نیاوران از جمله دیگر فعالیت‌های ما در این ماه بود. این کارگاه قرار است اواسط آذرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.

برگزاری کارگاه آموزش مربی اوتیسم از سوی متخصصان اوتیسم از آمریکا

در کنار آن ما در این ماه توانستیم دکتر مصباح انصاری را به جمع مشاوران بنیاد اضافه کنیم. دکتر انصاری به عنوان  یکی از حامیان و  نماینده و مشاور میز ایران در دبیرخانه اتحادیه بی‌المللی حمایت از افرادی که دارای ناتوانی حرکتی و جسمی هستند تلاش‌‌های ارزنده‌ای را در چند سال اخیر انجام داده است.

پیش از این خانم حمیرا عظیمی به عنوان سفیر هنری بنیاد و موسسه شکرانه مودت جهانی در زمینه اوتیسم به جمع ما پیوسته بودند و اخیرا هم خانم نینا توانا به عنوان عکاس به جمع مشاوران و حامیان بنیاد پیوسته است.

اما یکی از مهمترین فعالیت‌های این ماه همراهی در برگزاری سومین همایش بین‌المللی اوتیسم در تهران است.همایش بین‌المللی اوتیسم با همکاری چندین نهاد و ارگان داخلی و بین‌المللی مرتبط با این اختلال، از جمله بنیاد بیماری‌های خاص، بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی  ۱۸ و ۱۹ آذرماه در تهران برگزار می‌شود

بر اساس این گزارش در این سمینار که در دو روز متوالی و در محل بنیاد بیماری‌های خاص برگزار می‌شود، تازه‌ترین دانش‌هاو اطلاعات در زمینه اختلال اوتیسم از سوی کارشناسان،متخصصان، روانپزشکان، پزشکان و روانشناسان مشاور و روانشناسان بالینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بنیاد Senses Cultural و شکرانه مودت جهانی در سومین همایش بین‌المللی اوتیسم

در ماه دسامبر گزارش‌های اختصاصی ما از این همایش و نیز کارگاه زندگی با اوتیسم و دومین نمایشگاه هنر برای اوتیسم را در همین سایت بخوانید.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
كليد‌واژه‌ها: کارگاه زندگی با اوتیسم | گزارش‌های ماهانه | نمایشگاه هنر برای اوتیسم | همایش بین‌المللی اوتیسم در ایران
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: