تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




احساسات فرهنگی و سالی که گذشت

سال 2104 فردا ،چهارشنبه،31 دسامبر به پایان می­رسد و بنیاد احساسات فرهنگی خرسند و مفتخر است که  ارتباط خود را با مخاطبانش گسترش داد و این سال را با فعالیت هایی در چند عرصه شروع کرد و در ادامه کارهایی زیربنایی برای گسترش فعالیت ها در نظر گرفت. کارنامه ما هرچند کوچک است اما گمانمان بر این است که کار کیفی و کوچک بهتر از کارهای بزرگ و کم محتوی است.

مهمترین رخدادی که احساسات فرهنگی در سال گذشته آن را برگزار کرد، برپایی “نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه؛قدرت پایدار” بود که مقدمات آن را با رایزنی با برخی از هنرمندان ایران و نیز دیگر کشورهای خاورمیانه بنا گذاشتیم و در ادامه توانستیم به مدت یک و نیم ماه این نمایشگاه را در سالن الامنی سنتر دانشگاه یو سی دیویس برپا بداریم. حضور بیش از 5هزار بازدید کننده در این مدت نشان داد که این گونه فعالیت های فرهنگی تا چه اندازه مخاطب دارند و شهروندان آمریکایی علاقه مند و کنجکاوند تا بیشتر درباره خاورمیانه و ایران بدانند.

کار مهم دیگر ما برپایی کنفرانس تاثیرات جنگ عراق بر زنان و کودکان و خانواده‌ها بود که در آن مباحث بسیار مهمی درباره فاجعه ای که جنگ عراق برای کودکان و زنان و خانواده ها به بار آورد, مطرح شد. این کنفرانس در دانشگاه سانفرانسیسکو برگزار شد.

احساسات فرهنگي در سال ٢٠١٤ رشد تحسين برانگيزي داشت.

در اين سال ما توانستيم چند تن از چهره هاي ارزشمند فكري،فرهنگي، علمي و دانشگاهي را با بنياد احساسات فرهنگي همراه كنيم. كارن  کاونینگ ابوزيد ، از اعضای با سابقه سی ساله در حرکتهای بشردوستانه در سازمان ملل که خدمات بسیاری را در کشورهای آفریقایی و آسیایی انجام داد.

پروفسور رندي هـگرمن ، استاد دانشگاه ديويس كاليفرنيا و  چهره برجسته روانپزشكي در آمريكا كه در زمينه پژوهش هاي مربوط به سندرم ايكس شكننده و اوتيسم ، چهره اي بين المللي است.

پروفسور فرانكلين دي لوييس يكي از مولوي پژوهان نامدار معاصر كه  استاد و مدير بخش مطالعات ايران و خاورميانه دانشگاه شيكاگواست.

ناتالیا اوئن از زنان روسی فعال در زمینه مسائل خانواده ها و کودکان که تجربه های فراوانی در این زمینه دارد و عضو چند نهاد مهم مرتبط با این موضوع در ساکرامنتو است.

اين چهار تن به بنياد احساسات فرهنگي افتخار دادند و پيشنهاد ما براي عضويت در هيئت مديره افتخاري بنياد را پذيرفتند.

در سال 2014 توانستیم برای نخستین بار و درکنار سایت انگلیسی بخش فارسی سایت احساسات فرهنگی را نیز راه اندازی کنیم که که جا دارد از کمک های ارزشمند آقای سید ابوالحسن مختاباد در این زمینه قدردانی کنیم.

هدف احساسات فرهنگی گسترش صلح و گفت وگوی میان فرهنگ هاست و در سال 2014 توانستیم بخش سلامت و محیط زیست را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه کنیم که قطعا در این دو زمینه در سال 2015 خبرهای بیشتری از ما خواهید شنید.

مجموعه بنیاد احساسات فرهنگی سالی خوب و جهانی عاری از خشونت را برای همه مردمان ، مردان و زنان و خانواده های این مناطق آرزو دارد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
كليد‌واژه‌ها: احساسات فرهنگی | احساسات فرهنگی 2014 | احساسات فرهنگی،نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Linda
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469744004
I had no idea how to approach this bee-ofrnow I'm locked and loaded.