تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




تبریک نوروزی بنیاد Senses Cultural

Senses Cultural: فرارسیدن بهار و نوروز باستانی فرصتی است نیکو برای بازگشت به خویشتن و تامل در خویش. فرصتی برای ما تا به زندگی و زیست دیگرانی نظر کنیم که با آلام و رنج‌های فراوانی روبرو هستند.

در این بهار طبیعت بنیاد Senses Cultural فعالیت‌های خود را جشن می‌گیرد. فعالیت‌هایی که آگاهی بخشی به اوتیسم در ایران و خاورمیانه بخشی از آن را شامل می‌شود.

حمایت و پشتیبانی مستمر شما از این فعالیت‌ها بر ثبات و دوام آن می‌افزاید و سبب می‌شود تا بورسیه تحصیلی‌ای که با همکاری انستیتو مایند دانشگاه دیویس برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، برقرار مانده و توسعه یابد. این بورس با این هدف در نظر گرفته شده است که دانشجویان با گذراندن آن، فرصت بازگشت به کشورشان و خدمت به کودکان اوتیستیک و خانواده‌هایشان را مد نظر قرار دهند.

این حمایت‌ها همچنین به ما کمک می‌کند تا همانند آذر سال ۱۳۹۶ که کنفرانسی بین‌المللی و معتبر در زمینه اوتیسم را در تهران برگزار کردیم، کنفرانس‌های مشابه را با هدف ارتقاء، انتقال و بومی‌سازی دانش اوتیسم در ایران برپاکنیم. در سال ۱۳۹۶ ما با گردآوردن تیمی‌ از نخبگان و دانشگاهیان آمریکا در زمینه اوتیسم و اختلالات عصبی، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله برگزاری کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای‌ در تهران و اصفهان را ساماندهی کردیم و امیدواریم با پشتیبانی‌های شما بتوانیم این مسیر را همچنان استمرار دهیم.

بهار طبیعت بر همه شما خوش باد و طربناکی و طراوت را برای همه شما آرزومندیم.

شرح عکس: در سفر به اصفهان سه عضو تیم موسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس، پروفسور رندی هگرمن(وسط)، دکتر مارشا چینیچیان(سمت چپ) و ملیسا ملو(سمت چپ) با پوشیدن لباس‌های سنتی ایرانی عکسی خاطره‌انگیز از خود به یادگار گذاشتند.
عکس از خبرنامه ماه ژانویه ۲۰۱۸ موسسه مایند دانشگاه دیویس کالیفرنیا.

تاريخ: ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
كليد‌واژه‌ها: رندی هگرمن | نوروز ۱۳۹۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

ehsasfarhang
چه عکس زیبایی را برای تبریک نوروزی انتخاب کردید.