تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حضور استادان دانشگاه دیویس در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

Senses Cultural: استادان موسسه مایند از دانشگاه دیویس که برای حضور در کنفرانس بین‌المللی ا وتیسم و با هماهنگی بنیاد  Senses Cultural  به ایران دعوت شده‌اند، روز پنج‌ شنبه ۱۶ آذرماه به دعوت دانشگاه اصفهان در این دانشگاه حضور یافته و کنفرانسی یک روزه را برگزار کردند.

پروفسور رندی هگرمن، دکتر پاول هگرمن، ملیسا ملو، دکتر مارشا چین چیان، دکتر کزی لموت چیت‌وود، دکتر لورا گریس هس و دکتر انور دارسن استادان، به همراه رابرت میلر(مدیر تیم همراه) هستند که به صورت یک تیم تخصصی از موسسه مایند دانشگاه دیویس در ایران حضور یافتند. این گروه  یک روز بعد از ورود به ایران به سمت اصفهان رفتند تا  در این سمینار یک روزه، دانش‌های روز مرتبط با اوتیسم و اختلالات ذهنی را به مخاطبان و نخبگان ایرانی ارائه کنند.

بر اساس این گزارش کنفرانس مربوطه در تالار مرکز پزشکی نور و حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

سخنرانی با سخنان دکتر استفانی شرمن با موضوع«اختلالات ژنتیک با افزایش احتمال ابتلاء به اوتیسم» آغاز شد و سپس پروفسور رندی هگرمن، به سخنرانی درباره «درمان هدفمند برای ASD و سندرم ایکس شکننده» پرداخت.

« اختلالات نورولوژیک بزرگسالی در بین حاملین ایکس شکننده» موضوع سخنرانی بود که  دکتر پل هاگرمن بعد از سخنرانی همسرش برای مخاطبان ایراد کرد.

p hagermanبعد از استراحتی کوتاه نوبت به دکتر انور دارسن رسید تا «همبودی اختلالات روانپزشکی مرتبط با ایکس شکننده» را دستمایه سخنرانی خود قراردهد.

«مداخلات رفتار درمانی» موضوع سخنرانی مشترک خانم ملیسا ملو  و دکتر مارشا چین چیان بود که در ادامه خانم ملّو بحث آموزش مخصوص کودکان اوتیسم را هم برای حاضران توضیح داد.

«گفتار درمانی – کاردرمانی و مشاوره خانواده در اوتیسم» عنوان سخنرانی دکتر کری لمون چیت وود  و دکتر لورا گریس هس بود و در نهایت  رابرت میلر مدیریت تیم یاد شده به توضیح پشرفت‌های بالینی  و سیستم ارجاع در اوتیسم پرداخت.

Esfehan

در پایان نیز چهار تن از این اساتید به پرسش‌های حاضران پاسخ دادند.
کنفرانس یاد شده ساعت یک عصر به پایان رسید و تمامی حاضران بعد از صرف ناهاری سنتی از غداهای ایرانی برای دیدار از زیبایی‌های شهر اصفهان و مکان‌های دیدنی آن به یک تور گردشگری کوتاه رفتند تا خود را برای کنفرانس اصلی و بین‌المللی اوتیسم در تهران آماده کنند.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
كليد‌واژه‌ها: سومین همایش بین‌المللی اوتیسم ایران | کارگاه زندگی با اوتیسم | کنفرانس اوتیسم در اصفهان
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: