تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه هنر برای اوتیسم

SensesCultural: افتتاحیه نمایشگاه هنر برای اوتیسم علاوه بر گفت و گو  و دادن اطلاعاتی درباره چند و چون این نمایشگاه با حضور و سخنرانی سه مهمان ویژه همراه بود. دکتر فاضل چهره نامدار عرصه پزشکی و وزیر پیشین بهداشت درمان و آموزش عالی، مهندس مهدی فیروزان(رئیس و مدیر شهر کتاب و از جمله مدیران موفق فرهنگی چهار دهه گذشته) و نیز دکتر محمدی( رئیس بخش روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران).

ابتدا خانم طاهره شفیعی منفرد به عنوان مدیر و بانی برگزاری این نمایشگاه توضیحاتی درباره چند و چون برگزاری این نمایشگاه و مراحل آن ارائه کرد.

Screen Shot 2016-07-04 at 10.52.23 PM

در ادامه دکتر فاضل به سخنرانی درباره وضعیت اوتیسم در ایران پرداخت و برخی اطلاعات پزشکی مرتبط با این اختلال را برای حاضران بیان کرد.

Fazel Dr

مهندس مهدی فیروزان با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه دو نکته را حایز اهیمت دانست تا او علاقه‌مند شود که در این محفل هنری بهداشتی حضور پیدا کرده و سخنرانی کند. نخست پشتکار و علاقه و همتی که رئیس بنیاد Sensescultural در برپایی این نمایشگاه و نیز انتقال اطلاعات و دانش اوتیسم صرف می‌کند و دوم  کمک نهادهای هنری و فرهنگی به جریانات سلامتی و بهداشت و محیط زیست.

Screen Shot 2016-07-04 at 10.51.47 PM

از دیگر سخنرانان این مراسم کامبیز درمبخش کارتونیست نامدار و طراز جهانی بود که چند اثرش در نمایشگاه به تماشا گذاشته شده بود.

Derambakhsh

حضور شوق‌ انگیز علاقه‌مندان به این نمایشگاه نیز از جمله نکات خاطره انگیز این روز به یادماندنی بود.

Jameyat

نمایشگاه هنر برای اوتیسم از روز ۱۱ تا ۱۵ تیرماه(یکم تا پنجم ماه جولای) در فرهنگسرای نیاوران و سالن اصلی آن برگزار شد.

گزارش تصویری از نمایشگاه هنر برای اوتیسم

در این نمایشگاه نزدیک به ۶۴ اثر از ۵۶ هنرمند تجسمی اعم از نقاش وکارتونیست و طراح سینه آویز دیوار شد که اسامی هنرمندانی که در این نمایشگاه شرکت کردند در زیر آمده است:

حسین ماهر،ساغر پزشکیان، ثمیلا امیرابراهیمی، بهرام دبیری، مصطفی دشتی، محمد حمزه، بیتا فیاضی، مریم سالور، منوچهر معتبر، افشین چیذری، علیرضا ادمبکان، هویار اسدیان، مونا جان محمدی، پیام مفیدی، محمد رحیمی، آلیشا مرصعی، راضیه صدیقیان، آساره عکاشه، هما بذرافشان، آیدین خانکشی‌پور، کسری گلرنگ، جاهد سربلند، اولدوز رباطیان، شهره مهران، علیرضا جدی، محمد کاظم زاده، شیرین اتحادیه، دلآرام آشتیانی، شیده تامی، سارا قنبری، حسین سلطانی، هومن نصیری،نیکو هاشمی، ساناز شفقی، آنیتا هاشمی مقدم، آهو ماهر، تانیا پاکزاد، نوشین ذکایی، کامبیز درم بخش، مانلی آیگانی، نسرین ترک، دانا جفری، ایمان صفایی، امیر کریمی، مهدی فرهادیان، مریم برومند جاوید، کیانا برومند جاوید، شکوفه خرم رودی، فرید جهانگیر، سارا دولت آبادی،علیداد جلالی، رعنا دهقان، شیرین قندچی، نفیسه معینی، علی قایمی.

گزارش روز افتتاحیه نمایشگاه هنر برای اوتیسم

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
كليد‌واژه‌ها: بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۶ | نمایشگاه هنر برای اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: