تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




نمایش انیمیشن ایرانی در جشنواره کالیفرنیا

فیلم پویانمایی کوتاه «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» به کارگردانی هادی یقین‌لو عصر روز  شنبه 26 مهر 93 (18 اکتبر 2014) در ششمین جشنواره بین‌المللی پتالوما در ایالت کالیفرنیای آمریکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی به نقل از پایگاه خبری کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم پتالوما به مدت سه روز از 25 تا 27 مهر (17 تا 19اکتبر) در شهر “پتالوما” ایالت کالیفرنیا در کشور “آمریکا” برگزار می‌شود و همه ساله پذیرای فیلم‌های مستقل بلند، مستند و فیلم کوتاه از سراسر دنیا است. در عین حال پویانمایی (انیمیشن) 8 دقیقه‌ای «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» از تولیدات سال 2013 امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که تاکنون 6 حضور بین‌المللی داشته است و موفق به دریافت جوایز متعددی شده است.

بر همین اساس جایزه ویژه سپنتا از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو، آمریکا در سال 2013 و تندیس و جایزه نقدی پنج میلیون تومانی برای بهترین فیلم پویانمایی از سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه تهران را می‌توان از جمله موفقیت‌های این فیلم نام برد. گفتنی است یقین‌لو پیش از این نیز فیلم‌های «مداد قرمز و کلاغ سیاه»، «دوست عزیز، رفیق لذیذ» و «سفرها میوه‌ها» را کارگردانی کرده است.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: