تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




پنجمین بازار کار لس‌آنجلس

Screen Shot 2016-02-09 at 3.14.39 PMSensesCultural:  پنجمین بازار کاری بنیاد پارس در شهر لس‌آنجلس صبح چهارشنبه ۱۰ فوریه  آغاز به کار خواهد کرد.

بر اساس گزارش مرکز برابری پارس در پنجمین بازار کار صاحبان شرکت‌های مختلف این امکان را برای ایرانیان مهاجر فراهم می‌کنند که بتوانند با حضور در این مکان دانش و تجربه‌های خود را برای دیگران بازگو کنند و فرصتی یابند تا بتوانند استعدادهای کاری و تحصیلی خود را در محیطی دیگر به کار بگیرند.

این بازار از جهاتی کاری سمبلیک است تا نشان دهد بخش‌هایی از یک قوم یا ملت می‌توانند با تشکیل برخی انجمن‌ها و نهادها حلقه وصلی شوند برای بده بستان‌های کاری در جایی خارج از کشور خود.

شاید همین کار را بتوان در فضای مجازی و نشریات و روزنامه‌ها انجام داد، اما این که روزی و مکانی خاص را برای چنین کاری اختصاص دهیم می‌تواند به باب آشنایی ایرانیان با یکدیگر و در نهایت به اتفاقات بهتری در آینده شغلی و کاری و ارتباطات با همدیگر منجر شود. از این بابت باید کار مرکز برابری پارس را ستود که در چنین کاری استمرار دارد و هر ساله باب چنین اقدام خیرخواهانه‌ای را گشوده نگه داشته است. ای کاش شرایط به گونه‌ای فراهم می‌شد که آماری از میزان افرادی که در این بازار کار مورد نیاز خود را پیدا می‌کنند هم انتشار می‌یافت.

 

تاريخ: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
كليد‌واژه‌ها: بازار کار لس آنجلس | مرکز برابری پارس
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: