تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری مراسم حمایت مالی نایاک در سانفرانسیسکو

Screen Shot 2015-11-22 at 11.07.18 AMبرنامه حمایت مالی غرب آمریکای شورای ملی ایرانیان آمریکا(Niac) روز یکشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۱۵ در سانفرانسیسکو برگزار شد.

به گزارش Senses Cultural  در این مراسم که با حضور برخی از ایرانیان تاجر و علاقه‌مند به برداشتن تحریم‌های علیه ایران برگزار شد، چریس اسکرودر کارآفرین شناخته‌شده آمریکایی به عنوان سخنران اصلی مراسم به سخنرانی پرداخت .

او که در زمینه‌های ارتباطات  و شبکه‌های ارتباطی سرمایه‌گذاری و کار‌آفرینی می‌کند به فرصت‌های ایجاد شده در زمان‌های بعد از تحریم برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با نهاد‌های دانشگاهی و پرداخت و گفت ایران از ثبات و امنیتی برخوردار است که می‌توان در آن به سرمایه‌گذاری پرداخت.

تریتا پارسی، ریاست شورای ملی ایرانیان آمریکا در سخنانی به تشریح اقدامات این نهاد در یک سال گذشته در رابطه با اهدافی که برایش پیش‌بینی شده است پرداخت که از جمله آنها تلاش برای رایزنی با کنگره و دولتمردان آمریکا برای پیشبرد مذاکره بین ۵+۱ و ایران بود.

وی همچنین از برخی از اهداف و برنامه‌های آتی شورای ملی ایرانیان آمریکا سخن گفت و  افزود از جمله فعالیت‌های ما برگزاری ده‌ها کارگاه آموزشی در سراسر آمریکا برای ایرانیان آمریکایی‌تبار است.

Screen Shot 2015-11-22 at 4.39.43 PM

این نهاد همچنین کمک هزینه‌های آموزش روزنامه‌نگاری را در اختیار برخی از افراد علاقه‌مند و مستعد این کار قرار می‌دهد و در ضمن قصد دارد در آینده یک گردهمایی با عنوان همبستگی فرامرزی ایرانیان را به سامان برساند.

این مراسم که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در سانفرانسیسکو آغاز شده بود، بعد از صرف ناها به کار خود پایان داد.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
كليد‌واژه‌ها: موسسه نایاک
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: