تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




مرگ خانم دات‌فایر در تیبورن کالیفرنیا

امروز در شهر تیبورن ایالت کالیفرنیا مردی که قرار بود در سال‌ آینده نقش خانم دات فایر را در قسمتی دیگر از این فیلم سینمایی بازی کند صبح سه شنبه در شهر تیبورن ایالت کالیفرنیا درگذشت.

mrs-doubtfire2

به گزارش خبرگزاری‌‌ها و شبکه‌های خبری کلانتر شهر تیبورن ساعت 11 صبح سه شنبه 12 آگوست اعلام کرد که جسد ویلیامز را وقتی پیدا کردند که او حلق‌آویز بود و یک کارد هم در کنارش پیدا شد.

ویلیامز به بیماری افسردگی و اعتیاد مبتلا بود و برابر گزارش‌ها در یک ماه اخیر به درمان خود پرداخته و هواداران بیشمارش را از این بابت خوشحال کرده بود که می توانند بار دیگر این بازیگر و کمدین نامدار را در نقش های متفاوت‌تری ببینند.

ویلیامیز نقش‌های مختلفی را ایفا کرد و علاوه بر بازی در فیلم‌های مختلف جدی و کمدی و رمانتیک و … در نقش برخی از کارتون‌های معروف کودکان را بازی کرد.

رابین ویلیامز فیلم های بسیاری بازی کرده که از جمله آنها می توان  به “صبح بخیر ویتنام”، “خانم داتفایر” “انجمن شاعران مرده” و “گود ویل هانتینگ” اشاره کرد.

او برای بازی در ویل هانتینگ نابغه درسال ۱۹۹۶ اسکار گرفت. در این فیلم همبازی او مت دیمون و بن افلک بودند که با همین فیلم هم معروف شدند.

رابین ویلیامز پیشتر درباره اعتیادش به الکل و مواد مخدر آزادانه صحبت کرده بود و به دنبال درمان آن بود و  در ماه ژوئن  برای آنچه که خودش “خرده کاری” می‌نامید به یک مرکز ترک اعتیاد رفته بود.

پلیس گفته آنچه به نظر می‌رسد این است که آقای ویلیامز از خفگی مرده است. اما اظهار نظر دقیق در این خصوص را به بعد موکول کرد که گزارش پزشکی قانونی منتشر شود.

همسر رابین ویلیامز، بیانیه ای منتشر کرده و گفته “عمیقا دل شکسته است.”

در این بیانیه، او از مردم خواسته تا اجازه دهند که خانواده با اندوهشان بسازند: “امیدواریم که تمرکز بر مرگ رابین نباشد، بلکه تمرکز بر بی‌شمار لحظه‌ای باشد که او به مردم شادی و خنده هدیه داد.”

ویلیامز از ازدواج های قبلی اش، سه فرزند داشت.

رابین ویلیامز، متولد سال ۱۹۵۱ میلادی در شهر شیکاگو بود. در دوره دبیرستان وارد گروه تئاتر شد و برای یادگیری تئاتر به مدرسه معتبر جولیارد در نیویورک رفت.یکی از معلم هایش او را تشویق کرد تا بخت خود را در کمدی بیازماید.نخستین بار او در یک مجموعه تلویزیونی در سالهای ۷۰ میلادی به نام “مورک و میندی” درخشید. او نقش یک آدم فضایی عجیب را در آن سریال بازی می کرد.

او در کنار بازی در فیلم های سینمایی در تمام سال های فعالیتش روی صحنه هم برنامه های کمدی اجرا می‌کرد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: