تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




 نشست حمایت مالی از اقدامات علمی و بشردوستانه بنیاد احساسات فرهنگی برگزار شد

Screen Shot 2016-01-22 at 6.29.52 AMSensesCultural:نخسین جلسه حمایت مالی از فعالیت‌های بنیاد SensesCultural روز چهارشنبه ششم ماه ژانویه ۲۰۱۶ در شهر ساکرامنتوی کالیفرنیا برگزار شد.

 این نشست با حضور ۵۰ نفر از چهره‌های برجسته ایرانی و آمریکایی مقیم این شهر و نیز شهرهای اطراف، و نیز رپیس موسسه مایند و خانم دکتر رندی‌هگرمن و دکتر پاول هگرمن به همراه رابرت میلر از موسسه مایند  برگزار شد.

Screen Shot 2016-01-22 at 6.29.29 AM

گردهمایی با معرفی بنیاد و نیز اهداف و پروژه‌هایی که در همراهی با موسسه مایند در نظر دارند و به منظور فراهم کردن روش‌هایی برای  انتقال دانش و روش‌های درمانی اوتیسم برای خانواده‌ها و بچه‌های اوتیسم و نیز فلاجوراکس(FXS) و اختلالات ذهنی ایران آغاز شد.

تشریح دستاورد‌های سفر  تیمی اعزامی از آمریکا به ایران از دیگر نکات این نشست بود که از سوی رابرت میلر و نیز خانم طاهره شفیعی منفرد بیان شد.

Screen Shot 2016-01-22 at 6.29.11 AM

گزارش اختصاصی سایت SensesCultural از همایش بین‌المللی اوتیسم در ایران 

در این بخش بیان شد که موسسه یکی از حامیان و برگزار کنندگان این کنفرانس بود . هدف کنفرانس توسعه روابط بین خاورمیانه با دانشگاه‌های آمریکا و فراهم کردن درک و مفهوم بهتری از اوتیسم و دیگر شاخه‌های اختلالات ذهنی به شمار می‌رفت.

خانم منفرد درباره برنامه‌های  گذشته بنیاد SensesCultural توضیح داد و نیز درباره برنامه‌های آینده این بنیادگفت: بورسیه تحصیلی برای کمک به متخصصان ایرانی و در کنار آن بورسیه برای کمک رسانی به خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های آینده این بنیاد است که اطلاعات بیشتر درباره چگونگی انجام آن به مرور بیان خواهد شد.


پروژه بورسیه برای حمایت بهداشت و سلامت خانواده‌های دارای کودکان اختلال ذهنی

به گفته خانم منفرد حرکت اولیه ما تخصیص بورسیه برای مجموعه‌ های مختلف خاورمیانه و ایران بود و این برنامه نیز به  ایران و متخصصان ایرانی مرتبط بود، اما پیش بینی‌ کرده‌ایم که که در آینده چنین برنامه‌هایی را برای دیگر مناطق خاورمیانه در نظر بگیریم واطلاعات علمی و تجارب و دانش به دست آمده در آمریکا را با متخصصان دیگر کشورها نیز در میان بگذاریم.

این بورسیه با همکاری موسسه مایند از دانشگاه یو سی دیویس کالیفرنیا برگزار و برنامه‌های علمی کوتاه مدت تا دراز مدت و شش‌ماهه را مد نظر دارد و علاوه  بر آن بابت برگزاری این دوره‌ها گواهینامه‌های کوتاه مدت و یا مدارک معتبر را به متقاضیان بعد از  طی کردن پایان این دوره را خواهد داد.

Screen Shot 2016-01-22 at 6.28.55 AM

سخنرانی خانم دکتر رندی هگرمن، دکتر پاول هگرمن و دکتر عبدو و  توضیحاتشان درباره وجوه مختلف این فعالیت و نحوه همکاری با موسسه مایند با بنیاد SensesCultural از دیگر نکات این مراسم بود.

خانم شفیعی منفرد درباره نشست حمایت مالی گفت:مقرر شد برای دعوت از نخستین دانشجو سقف  ۱۰ هزار دلار به صندوق بورسیه از طریق برگزاری جلسه حمایت مالی اختصاص یابد که تا کنون  بیش  از نیمی از این رقم هدیه شده و امیدواریم که در کوتاه مدت و تا پایان این فصل این سقف مالی تامین شود.

Screen Shot 2016-01-22 at 6.31.00 AM

بنیاد احساسات فرهنگی و بنیاد مایندو دانشگاه دیویس از علاقه‌مندان به حرکت‌های بشردوستانه دعوت می‌کند در چنین کار خیری مشارکت کنند.

 در پایان فهرستی از خانواده‌ها و سازمان‌هایی که در این حرکت برجسته فرهنگی ، بشردوستانه و علمي یاریگر بنیاد SensesCultural  بودند با ذکر نام قدردانی می‌شود.

Our heartfel thanks to the following supporters,

1- Randi & Paul Hagerman

UC Davis Health System

University of California, Davis, School of Medicine

2- Pizza Guys Franchises, INC.

Shahpour & Mojgan Seydine

3- D & Development INC 

Davood & Afsaneh Miri

Bay Mirir

4- Zocon Consulting Engineers, INC.

 Toorak & Marjaneh Zokaie

5- Abe & Kianoush Koshfam

6- Nasser & Elaheh Gharaviram

7-Nancy D Fellmeth

8- Amir & Maggie Hamidi

9- Dr. Shirin Ghaheri-Davami

10- Ali & Susan Hosseinioun

11-Don & Mehri B. Alley

12- Mondana Etemad

13- Shahriar Monfared

14 – Dr. Fereidun Hormozdiari

 

Our Speical thanks to,

Leonard Abbeduto, Ph.D.

Director, UC Davis MIND Institute 

Mondana kosfam

&

Shiba Rahimi   for their dedication and supports

Behrooz Badiee &  Capture the Moment Photography

The outstanding Music performance of Abolhassan Mokhtabad & Nariman Asadi.

Orkid katering

Mr. & Mrs. Rezaie

Team of Senses Cultural members and contributors.

 عکس‌های این مراسم از سوی آقای بهروز بدیعی گرفته شده است كه جا دارد از همراهي هنرمندانه ايشان قدرداني كنيم.

تاريخ: ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
كليد‌واژه‌ها: آکادمی سلامت بنیاد احساسات فرهنگی | بنیاد احساسات فرهنگی ۲۰۱۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: