تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




فیلم نمایشگاه هنر برای اوتیسم

Tahereh MonfaredSensescultural:  همزمان با انتشار فیلمی کوتاه از نخستین نمایشگاه هنر برای اوتیسم، طاهره‌ شفیعی منفرد، مدیریت بنیاد Sensescultural با انتشار نامه‌ای از تمامی کسانی که در برپایی این نمایشگاه همکاری کردند قدردانی و برنامه‌های آینده این بنیاد در زمینه اوتیسم را تشریخ کرد.

برگردان فارسی این نامه را که در سایت انگلیسی Sensescultural آمده است بخوانید:

دگربار شور و اشتیاق گروهی اندک اما همدل، برای انجام و پشتیبانی از کاری به ثمر نشست و اسباب ایجاد نمایشگاهی شد که از صلح و سلامت سخن گفت.

روز ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ امسال مصادف با دهم تیرماه مراسم بازگشایی نمایشگاه هنر برای اوتیسم در  یک گالری بسیار مهم هنری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. نمایشگاهی که همزمان با چهارمین سال فعالیت بنیاد SensesCultural  رخ داد.

گزارش تصویری از افتتاح نمایشگاه هنر برای اوتیسم

SensesCultural با موسسه‌ همراهش در ایران، شکرانه مودت جهانی، افتخار این را داشت که برای اولین بار نمایشگاهی را در این گالری با حضور بیش از ۴۰ هنرمند جوان و شناخته‌ شده در هنرهای نقاشی برپا دارد.

علاوه بر این نمایشگاه این دو موسسه در روز افتتاحیه ضمن دادن افطاری به مهمانان و مدعوین و هنرمندان کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کردند تا بهتر بتوانند هدف خود از برگزاری این نمایشگاه را توضیح دهند که همانا برقراری پلی برای انتقال دانش علمی روز از آمریکا و دانشگاه‌های معتبر‌آن به ایران در زمینه اوتیسم است.

هدف اصلی موسسه SensesCultural در این نمایشگاه  تخصیص و اهدای کمک‌های گردآوری شده برای تاسیس و بارآوری مدرسه اوتیسم است که در مقالات و نوشته‌ها و نیز کنفرانس به آن اشاره شده است.

در‌ آینده نزدیک خبرهای دقیق‌تری از این فعالیت‌ها را  گزارش خواهیم کرد. این نمایشگاه موفقیتی بزرگ بود در حمایت از مشارکت SensesCultural با  موسسه مایند از دانشگاه یوسی دیویس کالیفرنیا از یک سو و سازمان بهزیستی کشور و مدرسه نمونه توانبخشی آفتاب در کرج در ایران از دیگر سو.

ما از برخی افراد و نهادهای خیر در ایران، مشوق‌های معنوی مطلوبی گرفتیم که امیدواریم در آینده بتواند دستاوردهای خوبی برای ما داشته باشد.

Film art autisem

هنر برای اوتیسم راهی است که از طریق حمایت مشتاقانه و خالصانه هنرمندان و نیز با حمایت و پشتیبانی گروهی از سازمان‌ها و نیز تشکیلات و.. از جمله آرتیست جوان و شهیر، محمد کاظم زاده برای کمک به ارتقای دانش اوتیسم برگزار شد.

با کمک‌های خود ما را در این راه همراهی کنید.

لینک مربوط به حمایت مالی. لطفا کلیک کنید

توضیح‌آنکه در این فیلم کوتاه ۹ دقیقه‌ای که با زیرنویس انگلیسی و به شکلی حرفه‌ای و تاثیرگزار تهیه شده است، گزارشی فشرده و مفید از فرآیند برگزاری نمایشگاه هنر برای اوتیسم آمده است که در‌ آن برخی از چهره‌های عرصه فرهنگ و هنر و سلامت و بهداشت درباره اهمیت این نمایشگاه ونیز کاری که برای اوتیسم انجام می‌شود صحبت می‌کنند.

این فیلم را با کلیک کردن این لینک ببینید

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
كليد‌واژه‌ها: طاهره شفیعی منفرد | نمایشگاه هنر برای اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: