تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حضور یکی از متخصصان برجسته آمریکایی در زمینه کار با کودکان دارای اختلال اوتیسم در ایران

Senses Cultural: در کارگاه « زندگی با اوتیسم» که روز ۱۴ آذر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، یکی از چهره‌های باتجربه کار با کودکان دارای اختلال اوتیسم، از دانشگاه دیویس و موسسه مایند در ایالت کالیفرنیا حضور دارد.

این چهره، خانم ملیسا ملّو است که از جمله دستیاران برجسته خانم سلی راجرز چهره ‌بین‌آلمللی اوتیسم است.
ملیسا ملّو(Melissa Mello) دارای فوق لیسانس و مدرک تحلیل رفتاری از دانشگاه سانفرانسیسکو است. او به عنوان دستیار با دکتر سلی راجرز از چهره‌های بین‌المللی در زمینه درمان اوتیسم در موسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس همکاری می‌کند و در زمینه تخصصی کار با کودکان و نیز خانواده‌های دارای کودک اوتیسم تجربه‌های بالایی دارد.
خانم ملّو بیش از ۱۲ سال است که وقت خود را صرف کار جدی و فشرده برای تربیت کودکان اوتیسمی با محوریت دنور مدل کرده است به خصوص که در ۹ سال گذشته تمرکز او بر معالجه کودکان دارای اختلال اوتیسم با تمرکز بر شیوه دنور مدل بیشتر شده است.

melisa Mllo
او در این مسیر چه در کار با کودکان دارای اختلال اوتیسم در منازل آنها و چه در کارگاه‌ها و موسسه مایند( از دانشگاه دیویس) تجربه‌های بسیاری کسب کرده است. ضمن آنکه در این مدت به کشورهای مختلفی چون چین و ژاپن و چندین کشور اروپایی سفر کرده و کارگاه‌های متعددی را برای گروه‌های مختلف کاری در زمینه اوتیسم برگزار کرده است. او را باید یک مربی کار‌آزموده و باتجربه در زمینه دنور مدل به شمار آورد.
بنیاد Senses Cultural با دعوت از او و دیگر استادان آمریکایی دانشگاه دیویس و موسسه مایند می‌خواهد تازه‌ترین تجربه‌ّهای کار با کودکان اوتیسمی در یکی از پیشرفته‌ترین مراکز این اختلال در جهان را پیش چشم مخاطبان و علاقه مندان ایرانی قرار دهد.

 

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
كليد‌واژه‌ها: کارگاه زندگی با اوتیسم | ملیسا ملّو
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

ehsasfarhang
از تلاش‌های بنیاد احساسات فرهنگی قدردانی می‌کنیم که در این مدت سعی کرده است امکاناتی را برای مجموعه اوتیسمی‌ها در ایران فراهم کند