تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




آغاز به کار نخستین همایش بین‌المللی اوتیسم در تهران

 

Screen Shot 2015-10-30 at 6.29.19 PMSenses Cultural: نخستین همایش بین‌المللی اوتیسم در تهران از صبح امروز(دوشنبه ۱۱ آبان، مصادف با دوم نوامبر ۲۰۱۵) در تهران آغاز به کار می‌کند.

در این همایش که با همکاری  بخش سلامت بنیاد Senses Cultural از آمریکا و نیز بنیاد بیماریهای خاص و برخی دیگر از نهادهای مرتبط با اختلال اوتیسم برگزار می‌شود، دو تن از استادان و پژوهشگران موسسه مایند از دانشگاه دیویس شرکت دارند. افرادی که در کنار خانم رندی هگرمن در بخش آکادمی سلامت بنیاد Senses Cultural فعالیت می‌کنند.

فلورا تسون و رابرت میلر دو چهر‌ه‌ای هستند که از طرف بنیاد Senses Cultural به این همایش آمده‌اند.

برنامه‌ها از صبج و با سخنرانی دکتر محمدباقر لاریجانی،قائم مقام رئیس دانشگاه در امور پزشکی و رئیس شورای راهبردی علوم پزشکی آغاز می‌شود و در ادامه دکتر غلامعلی افروز که سال‌ها ریاست انجمن روانشناسی ایران به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.  سخنان دکتر لیلا عطایی فشتمی به عنوان دبیر سمینار نیز از دیگر برنامه‌های بخش اول این همایش به شمار می‌رود.

بعد از ‌آن نیز بخش اصلی و علمی همایش آغاز به کار می‌کند که در آن چهره‌های داخلی و بین‌اللملی به ایراد سخن درباره موضوعات مختلف خواهند پرداخت.

خانم طاهره شفیعی منفرد ، ریاست بنیاد Senses Cultura نیز پیش از سخنرانی دو استاد مدعو از آمریکا به تشریح بخش اکادمی سلامت بنیاد Senses Cultura  و پروژه بورسیه این بنیاد خواهد پرداخت و از برنامه‌های آینده و همکاری ها در زمینه کمک به کودکان و خانواده‌ّای دارای کودک اوتیسمی سخن خواهد گفت.

پروژه بورسیه بنیاد  Senses Cultura برای حمایت از بهداشت و سلامت کودکان دارای اختلال ذهنی

در زیر برنامه‌های کامل دو روز سمینار را ملاحظه کنید:

Screen Shot 2015-11-01 at 9.28.04 PM Screen Shot 2015-11-01 at 9.28.46 PM

 

 

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
كليد‌واژه‌ها: احساسات فرهنگی۲۰۱۵ | طاهره شفیعی منفرد
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: