تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




آغاز به کار آزمایشی بخش فارسی سایت بنیاد احساسات فرهنگی

Un

بخش فارسی سایت احساسات فرهنگی همزمان با آغاز به کار نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه در دانشگاه دیویس فعالیت  آزمایشی خود را آعاز کرد.

طاهره منفرد، رئیس بنیاد احساسات فرهنگی ضمن اعلام آغاز به کار سایت فارسی گفت:در بخش فارسی سایت احساسات فرهنگی که مقر آن در شمال کالیفرنیاست، موضوعاتی چون فرهنگ ،هنر و ادبیات ، زن و تمدن، بهداشت و سلامت ،روانشناسی و محیط زیست در قالب خبر ،مصاحبه، یادداشت، مقاله، گزارش و مولتی‌مدیا(چند رسانه‌اي) انعکاس خواهد یافت.
منفرد با اشاره به اینکه  سایت انگليسي احساسات فرهنگي پیش از این راه‌اندازي شده بود که در آن بخشي از فعاليت‌هاي بنياد احساسات فرهنگی انعکاس یافته است گفت:ما به دنبال آن بوديم و هستيم كه با مخاطبان افزونتري ارتباط برقرار كنيم و در آینده نه چندان دور نیز راه‌اندازی بخش عربی سایت را هم در برنامه بنیاد احساسات داریم. به خصوص که بخشی مهم از فعالیت‌های بنیاد احساسات فرهنگی از تعامل با هنرمندان و اهل فرهنگ و دانش ایران ایده می‌گیرد و راه اندازی  بخش فارسي سايت در جهت برآورده ساختن چنين هدفي راه‌اندازي شده است.
وی افزود ما سعی کردیم از تیمی با تجربه و آشنا به کار روزنامه‌نگاری  در حوزه‌های حوزه فرهنگ و هنر، زنان، محیط زیست و بهداشت و سلامت بهره ببریم  و بنیاد احساسات فرهنگی راه‌اندازی بخش فارسی سایت را آغازی می‌داند برای گسترش ارتباط میان فرهنگ‌ها و به خصوص فرهنگ و هنرخاورمیانه، ایران و آمریکا.
ریئس بنیاد احساسات فرهنگی ضمن گفت: مخاطبان سایت و به خصوص اهل فرهنگ و هنر و دانش می‌توانند نظرات و و پیشنهادات خود را برای ارتقای کیفی سایت به نشانی ما که روی سایت قرار دارد از طریق ایمیل و امکانات نرم‌افزاری دیگر در فضای مجازی ارسال کنند.

بر اساس این گزارش فیس بوک سایت احساسات فرهنگی اوایل سال 2014 راه اندازی شد. سایت انگلیسی بنیاد احساسات فرهنگی را با کلیک کردن روی سمت چپ بالای سایت فارسی می‌توانید ملاحظه کنید.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
كليد‌واژه‌ها: احساسات فرهنگی،طاهره منفرد
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: