تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




معرفی Senses Cultural: همکاری برای ارتقاء دانش و معالجه اوتیسم

معرفی Senses Cultural

همکاری برای ارتقاء دانش و معالجه اوتیسم

اثرگذاری

نویسنده : تاتا منفرد، بنیانگذار و مدیر اجرایی Senses Cultural

تاتا منفرد، بنیانگذار و رئیس Senses Culturalبه همراهی هیئت مدیره و همکاران خویش مشغول اجرای پروژه های گوناگون است. این ماه وی اطلاعاتی را با ما شریک می شود تا بدانیم به چه نحو می توانیم با Senses Culturalهمکاری داشته باشیم.

در مورد تاتا منفرد

زندگی پر تجربه و فعالیت های حرفه ای تاتا منفرد همواره نشان از آن داشته که وی مشتاقانه خواهان ساختن پلهایی است که از مرز کشور، فرهنگ، سیسات و زمان فراتر می روند. وی نقش هایی ایفا کرده که در اهداف و بیان Senses Culturalتجلی یافته اند. تاتا منفرد وقت خود را صرف آن کرده که فرهنگ ایرانی غنی خود را با غرب شریک شود. هدف دید وی همواره خواهان رسیدن به محیطی پر صلح و پر سلامت است، تا فرهنگ ها یکدیگر را با هدایا و تاریخ ویژه خود غنی نمایند. بنیانگذاری Senses Culturalوسیله ای عالی برای تجلی این دیدگاه است.

هدف Senses Culturalتداوم گسترش دستیابی به جوامع خاورمیانه است، و نیز ادامه تلاش در این جهت در امریکا و ایران. تمرکز سازمان بر خانواده های کم درآمد، مهاجر و پناهنده ای است که تحت تاثیر معلولیت های توسعه اعصاب همچون اوتیسم و سندروم Fragile Xقرار گرفته اند.

سازمان در برگزاری کنفرانس ها، کارگاه ها و جلسات آموزشی در آمریکا و ایران موفق بوده. در این جلسات اساتید و کارمندان انستیتو Mindدر دانشگاه UC Davisو نیز سایر دانشگاه های آمریکا با سازمان همکاری داشته اند.

سازمان افتخار آن را داشته تا اینگونه تلاش های متخصصین را جهت مطالعه و معالجه معلولیت های توسعه اعصاب هماهنگ نماید.

پروفسور رندی هاگرمان از اعضاء هیئت مدیره Senses Culturalو از اندیشمندان شناخته شده جهانی در حوزه کار سازمان است. وی به همراه چند تن از متخصصین دیگر که با سازمان همکاری دارند، در سایر کشورها برای بهبود وضع اینگونه معلولیت ها و کمک به خانواده های معلول تجربه کاری و حرفه ای خود را به دست آورده اند. در دهه گذشته دکتر هاگرمان به همراه تیم خود در انستیتو Mindدر کنفرانس هایی در این زمینه در بیش از دوازده کشور جهان سخنرانی و یا این جلسات را برگزار کرده اند.

هدف ما در کمک به خانواده ها، علیرغم محل اسکان آنان، و همکاری با کارشناسان در سطح جهانی، به ما آموخته که قدر فرهنگ های گوناگون و نحوه همکاری میان آنان را جهت منفعت مشترکان برای رسیدگی به نیازهای ویژه را بیشتر بدانیم.

حمایت مالی از سازمان Senses Culturalبیشتر توسط کمک های اعضاء هیئت مدیره و جامعه اطرافمان صورت می گیرد. با گسترش تلاشهایمان، سازمان گفتگوهای را نیز آغاز کرده تا از کمک سازمان جهانی بهداشت نیز برخوردار شود.

ما اطمینان داریم که تلاش هایمان از جمله کارگاه ها، کنفرانس ها، و برنامه درسی اوتیسم در مدارس ایران به مثال پلی خواهد بود که جوامع نیازمند آن هستند تا بتوانند کمک لازم جهت رسیدگی و معالجه اوتیسم و سایر معلولیت های توسعه اعصاب را به خانواده های خاورمیانه ای برسانند.

کارگاه بعدی Senses Culturalدر تاریخ 8 مه در شهر ساکرامنتو به یاری انجمن زرتشتیان ساکرامنتو برگزار می شود. این کارگاه برای آموزش دهندگان و متخصصین این حوزه است و هدف کارگاخ بررسی مسائل در چهارچوب فرهنگ های خاورمیانه است.

این کارگاه برای شرکت همه دوستان و اهالی محترم شهرمان رایگان است، از جمله والدین و عموم افراد علاقه مند به این حوزه بحث جهت اطلاعات بیشتر در مورد این کارگاه می توانید به سایت Senses Culturalرجوع نمایید.

Senses Calturalیک سازمان غیرانتفاعی 501 (c) (3)و مورد تایید سازمان اداره مالیات آمریکا می باشد. شماره مالیاتی سازمان 455335730 است و محل آن شماره 8880 ، کال سنتر درایو، STE، # 400 ساکرامنتو، کالیفرنیا، آدرس پستی 95826 است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازمان رجوع نمایید.

تاريخ: ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: