تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری دوازدهمین کنفرانس زنان ایرانی آمریکایی در واشنگتن

Sensescultural: بعد از برگزاری موفق یازدهمین کنفرانس بنیاد زنان ایرانی آمریکایی در اورنج‌کانتی کالیفرنیا ،دوازدهمین کنفرانس بنیاد زنان ایرانی آمریکایی روز یکشنبه ۱۳ نوامبر، ۲۳ آبان در شهر واشنگتن دی سی برگزار شد.

گزارش اختصاصی Sensescultural از یازدهمین کنفرانس زنان ایرانی آمریکایی در اورنج‌کانتی کالیفرنیا

خانم مریم خسروانی، مدیر بنیاد زنان ایرانی آمریکایی ضمن اعلام این خبر به سایت Sensescultural گفت:کنفرانس با حضور بیش از ۵۰۰ زن از سرتاسر آمریکا، در ۸ میزگرد و پنل مختلف تشکیل شد که هدف آن توانمندسازی زنان با به اشتراک گذاشتن تجربیات زنان موفق در رشته‌های مختلف است. اگر چه من بر این گمانم که یکی از بزرگترین موانع از طریق خود زنان به وجود می‌آید و اگر زنان به این باورداشت برسند که دارای توانایی و ظرفیت برای انجام کارهای بزرگند قطعا مانع زیادی را از پیش رو برخواهند داشت.

به گفته خانم خسروانی، اگر زنان به راهی که در آن قدم می گذارند ایمان داشته باشند و با عشق در آن گام بردارند و از موانع دلسرد نشوند، صد در صد به اهداف خود می‌رسند.

دوازدهمین کنفرانس بنیاد زنان ایرانی آمریکایی در واشگتن دی سی

در این کنفرانس همچنین درباره تابوهای که زنان در جوامع مختلف با آن روبرو هستند، برابری جنسیتی و اینکه زنان چطور می‌توانند از موانع و مشکلات عبور کنند، بحث و تبادل نظر شد.

بنیاد زنان ایرانی – آمریکایی در سال ۲۰۱١ در اورنج کانتی کالیفرنیا شکل گرفت.

این بنیاد بیش از سه هزار عضو دارد و هر ساله دو تا سه گردهمایی در شهرهای بزرگ آمریکا برگزار می کند.

این بنیاد تلاش می کند تا با برقراری ارتباط بین زنانی که به موقعیت‌ها و موفقیت‌های شغلی دست یافته‌اند و دیگر زنان، به توانمندسازی زنان ایرانی آمریکایی کمک ند. کنفرانس بعدی بنياد زنان ايرانی آمريکایی در سال ٢٠١٧ و تا شش ماه ديگر برگزار خواهد شد.

با خانم خسروانی گفت وگویی انجام داده‌ایم که به زودی در سایت قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز در بهار ۲۰۱۵ با این بانوی فعال گفت وگویی انجام شده بود که از فعالیت‌های خود و بنیاد سخن به میان آورده بود.

گفت وگوی احساسات فرهنگی با مدیر بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
كليد‌واژه‌ها: بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو | مریم خسروانی
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: