تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




بازیگر زن ایرانی درنقش استر در فیلم بن‌هور

Sensesculrural: در بازسازی تازه‌ای که از فیلم معروف بن هور در هالیوود صورت گرفت یک بازیگر زن ایرانی نقش معشوقه بن هور را بازی می‌کند.

بر اساس گزارشی که در سایت وی او ای منتشر شده است نازنین بنیادی  بازیگری که تجربه بازی در سریال معروف هوملند را دارد و متولد تهران و بزرگ شده بریتانیا است و در آمریکا زندگی می‌کند، این روزها خود را آماده می‌کند که ایفاگر این نقش مهم باشد.

خانم بنیادی بازیگر بریتانیایی- آمریکایی ایرانی‌تبار در فیلم بن هور نقش “استر” معشوقه بن هور را بازی می‌کند.

فیلم بن هور داستان معروف و تاریخی جودا بن هور با بازی جک هیوستون را حکایت می‌کند، شاهزاده‌ای که به دروغ، به خیانت متهم شده و تبعید می‌شود. در نتیجه از خانواده و “استر” زنی که عاشقش است، جدا می‌افتد.

او تصمیم می‌گیرد برگردد و از اتهام زنندگان انتقام بگیرد. او ارابه‌رانی را یاد می‌گیرد و نقش مربی او را در این فیلم مورگان فریمن برعهده دارد.

نقطه اوج فیلم مسابقه ارابه رانی است که پر است از صحنه‌های اکشن. این فیلم ماه اوت میلادی اکران خواهد شد.

معروف‌ترین نسخه سینمایی بن هور در سال ۱۹۵۹ توسط ویلیام وایلر ساخته شد که نقش بن هور را چارلتون هستون ایفا می‌کرد. این فیلم یکی از شاهکارهای تاریخ سینما است که ۱۱ جایزه اسکار برد.

نقش معشوقه بن هور را در آن فیلم هایا هاراریت بازیگر فلسطینی‌تبار برعهده داشت که در ایران نیز بسیار محبوب شد. حالا این نقش به نازنین بنیادی رسیده است.

نازنین بنیادی متولد تهران است اما تنها چند روز پس از تولد همراه خانواده به بریتانیا مهاجرت کرد. نازنین پس از کسب تجربه در چندین رشته هنری،در ۱۹ سالگی به آمریکا رفت و حرفه بازیگری را ادامه داد.

او در سریال‌های معروفی مانند آشنایی با مادر و هوم‌لند نیز ایفای نقش کرده است.

نازنین علاوه بر فعالیت‌های هنری فعال حقوق بشر است و در زمینه حقوق بشر در ایران فعالیت می‌کند.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
كليد‌واژه‌ها: زنان بازیگر ایرانی | زنان بازیگر ایرانی در آمریکا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: