تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




یک زن معاون صدای سازمان صدا و سیما شد

بر خلاف عمده کشورهای خاورمیانه ، زنان در ایران سمت های مدیریتی را اندک اندک تصاحب می کنند و روزی نیست که خبری درباره انتصاب یک زن در یک سمت مهم مدیریت میانی یا عالی را نشنویم. تازه ترین خبر انتصاب یک بانوی ایرانی به مهمترین و عالیترین سمت در رادیو است که به نوعی می توان او را همه کاره رادیو به شمار آورد. خانم نسرین آبروانی اوایل این هفته بر جای محمد حسین صوفی ، معاون پیشین صدای سازمان صدا و سیما تکیه زد.

معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران متولد سال 43، با مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی، از سال 1372 در رادیو مشغول به کار شده است و نویسندگی، سردبیری، تهیه‌کنندگی، مدیریت طرح و برنامه شبکه پیام، سرپرستی رادیوآوا و مدیریت شبکه‌های پیام و آوا را در کارنامه فعالیتش در معاونت صدا دارد.

در حکم رئیس سازمان صدا و سیما برای خانم ابروانی آمده است: «ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام با تاکید بر اشعاری که مخاطبان را با مبداء هستی آشناتر و علاقه‌مندتر می‌سازد.» باید دید در روزهای آینده معاون جدید صدا دست به چه تغییراتی خواهد زد و کدام یک از شبکه‌های رادیویی تعطیل و کدام یک ادغام می‌شوند؟ و از آن مهمتر رويكردش به موسيقي چگونه است و مي تواند چه تغييراتي در اين  مسير به وجود بياورد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
كليد‌واژه‌ها: زنان مدير ايران | معاون صداي سازمان صدا و سيما | نسرين آبرواني
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: