تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




گزارش تورج دریایی از نمایشگاه کتاب‌ درباره ایران در لس‌آنجلس

Toraj Daryaei

SensesCultural: دکتر تورج دریایی که اخیرا کتاب تاریخ ایران دانشگاه آکسفورد را نوشته و به زودی عرضه و انتشار عمومی  آن آغاز خواهد شد از حضور خود درنمایشگاهی از کتاب‌های ایرانی در لس‌آنجلس خبر داد.

این نمایشگاه به همت بنیاد فرهنگ ایران و برای کتاب‌های ایرانی و درباره ایران برپا شده است و در نمایشگاه میزی نیز به آثار آقای دریایی درباره ایران اختصاص داده شده است.

آقای دریایی  که یکشنبه(‌۱۰ آوریل در این نمایشگاه حاضر شده بود)در فیس‌بوک خودنوشت:امروز در فستیوال کتاب در شهر لس آنجلس شرکت کردم و چه روز خوبی شد. بنیاد فرهنگ بانی این برنامه بود که قسمتی از این مکان اختصاص به کتاب درباره ایران باشد. کتاب می تواند درباره تمدن و فرهنگی که ناشناخته است کمک شایانی به آمریکایی ها کند. در کشوری که رسانه های آن سعی در این هستند که ایران و ایرانیان را بر عکس آنچه حقیقت دارد جلوه دهند این کتابها می توانند نظر مردم را تغییر دهد.
کلی آمریکایی و از دیگر ملیت ها آمدند و کتاب ها را نگاه کردند و از ایران پرسیدند و گز خوردند. با همان چند دقیقه صبحت با ما آمریکایی ها می دیدند که آنچه در رسانا ها گفته می شود اشتباه است.
در نظر دارم که فستیوالی از کتابها و موسیقی ایرانی ترتیب دهم. فکر می کنم کار خوبی باشد. اما امروز کار کار بنیاد فرهنگ بود.

Toraj Daryaei1

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
كليد‌واژه‌ها: تورج دریایی
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: