تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




کنسرت محمد معتمدی در برکلی

maxresdefaultSensesCultural:محمد معتمدی خواننده نام‌آشنای موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی که پیش از این کنسرتی را با یک خواننده اسپانیایی با عنوان کنسرت قصیده برگزار کرده بود،  در چند تالار شهرهای مختلف آمریکا این کنسرت را تکرار خواهد کرد.

کنسرت قصیده که تلفیقی از موسیقی ایران و اسپانیا است را در ماه مارس میلادی در چند شهر بزرگ آمریکا روی صحنه خواهد رفت .بر اساس  گزارش «ایلنا»؛ کنسرت‌های محمد معتمدی قرار است در چهار سالن معتبر آمریکا ازجمله کارنگی‌هال نیویورک، موزه هنر کلیولند، لایسنر‌هال واشنگتن دی‌سی و مرکز فرهنگی هنری برکلی اجرا شود.

کنسرت قصیده براساس قابلیت‌های مشترک موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی فلامنکوی اسپانیا شکل گرفته و نواسازی بخش ایرانی آن به عهده محمد معتمدی است.

این پروژه از موفق‌ترین کنسرت‌های تلفیقی موسیقی ایران در سطح بین‌المللی بوده که تاکنون ازسوی مراکز فرهنگی معتبر جهان مورد استقبال فراوان قرار گرفته و کنسرت‌های زیادی در فستیوال‌های مختلف داشته است.

سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح در این سفر معتمدی را همراهی می‌کنند. از جمله کارهای مشترک در این اجرا بازخوانی تصنیف قدیمی حالم را خراب کرده است .

تاريخ: ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
كليد‌واژه‌ها: محمد معتمدی | موسیقی ایران در آمریکا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: