تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




چگونه به زلزله زدگان نپال کمک کنیم؟

nepal-earthquake-2015-hrبرابر گزارش‌هایی که خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده‌اند تلفات زلزله مهیب و  7 و 9 ریشتری نپال از مرز 4000 هزار نفر گذشته است و با توجه به قراین و شواهد احتمال افزایش کشته شدگان بیش از اینها  نیز خواهد بود.

به گزارش احساسات فرهنگی, در پی این زلزله هولناک که جان بسیاری از آدمیان را ستانده و اسیب‌های جانی و مالی فراوانی را وارد ساخته است, نهادهای خیر و نیکوکار و برخی دولت‌ها نیز دست به کار شده‌اند تا کمک‌های انساندوستانه خود را به سمت این کشور و مردمان مصیبت دیده‌اش سرازیر کنند.

دولت آمریکا تا کنون اعلام کرده است که 10 میلیون دلار به زلزله‌زدگان کمک خواهد کرد و در کنار آن برخی از نهادها و انجمن‌های مختلف در ایالت‌های آمریکا نیز چنین کرده‌اند.

بنیاد احساسات فرهنگی با توجه به ضرورت اطلاع رسانی در این زمینه در لینک زیر چند نهاد و انجمن و بنیادی که در چند ایالت آمریکا به کمک زلزله‌زدگان شتافته‌اند و حسابی را برای این کمک بازکرده‌اند را به شما مخاطبان گرامی معرفی می‌کند تا کمک‌های خود را ( هر چند ناچیز باشد) از این طریق انجام دهید.

http://www.buzzfeed.com/hayesbrown/places-to-donate-for-nepalese-earthquake#.dy4rmGZ7O

همچنین مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنیا در اوکلند نیز با انتشار اطلاعیه سایت گروه مرسی خواستار کمک به زلزله زدگان تایلند از طریق لینک زیر شده است.

به نظر می‌رسد در چنین مواقعی است که شعر معروف سعدی مصداق خود را پیدا می‌کند که:

بنی‌آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرنیش ز یک پیکرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
كليد‌واژه‌ها: زلزله نپال
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Raviteja
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469721769
Learning a ton from these neat areiclts.
Faustricia
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469646612
I read your posntig and was jealous