تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




مقاومت یک مدیر زن برای برگزاری کنسرت موسیقی

mahousi Hamideh

یک نوبت کنسرت موسیقی گروه لیان با مقاومت یک مدیر کل زن در شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی به نقل از رسانه های خبری ایران خانم حمیده ماحوزی که مدیرکلی ارشاد استان بوشهر را بر عهده دارد، جمعه شب با کمک خواستن از استانداری و پلیس توانست مخالفان برگزاری کنسرت در سالن شهید آوینی این شهر را به حاشیه رانده و یک نوبت این کنسرت را برگزار کند.

این کنسرت را گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان برگزار کرد که 16 سال بود از دریافت مجوز برای اجرای کنسرت در زادگاهش محروم بود.

خانم ماحوزی که خود تحصیل کرده دانشگاه صدرالدین عینی در تاجیکستان است و دکتری تربیت را از این دانشگاه به دست آورده است در گفت وگویی با خبرگزاری مهر  گفت:گروه موسیقی «لیان»، دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برای برگزاری این کنسرت نیز به آنان مجوز استانی داده شده و حق قانونی ایشان بود که بتوانند برای علاقمندانشان برنامه اجرا کنند.

حمیده ماحوزی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، با رعایت حق قانونی این گروه هنرمند، از آنان حمایت کرده و چون به لحاظ قانونی و شرعی هیچ اشکالی متوجه این گروه نیست، اجازه برگزاری کنسرت به آنان داده شد.

وی افزود: کسانی که بدون هیچ گونه مجوز قانونی به اعتراض نسبت به اجرای این کنسرت قانونی دست زده اند اگر اشکال قانونی از این گروه دارند مطرح کنند تا در صورت لزوم پیگیری و اصلاح شود.

همه شئونات اسلامی محل برگزاری کنسرت «لیان» رعایت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: همه شرایط و شئونات اسلامی در سالن و محل برگزاری کنسرت «لیان» رعایت شده و هیچ موردی که باعث حرمت شکنی شده باشد در آن اتفاق نیفتاده است و مردم نیز استقبال بسیار پرشوری از برگزاری آن داشتند.

وی با تشکر و تقدیر از حمایت شورای تامین، استاندار، فرماندار و نیروی انتظامی استان بوشهر برای برقراری نظم و امنیت در محل اجرای این کنسرت اضافه کرد: اقتدار استان در برخورد با این حرکت غیرقانونی، شایسته ستایش است.

وی افزود: محسن شریفیان، سرپرست گروه موسیقی «لیان» نیز در ابتدای اجرای این کنسرت بر روی سن از هواداران و علاقمندانش در سالن خواست در حفظ شئونات اسلامی همکاری کنند که با همکاری خوب مردم، این کنسرت با حفظ همه حرمت های اسلامی و قانونی برگزار شد.

پی گیری های سایت احساسات فرهنگی نشان دادکه کنسرت یادشده که قرار بود روزهای بعد نیز تکرار شود, تنها در همان یک سانس و یک شب محدود ماند و متاسفانه به دیگر شب ها نکشید.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
كليد‌واژه‌ها: حمیده ماحوزی | زنان مدیر ایران | گروه موسیقی لیان | مدیر کل ارشاد بوشهر
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Willy
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469741837
At last! Someone with real exrsetipe gives us the answer. Thanks!