تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




سخنرانی نایب رئیس ایرانی سایت آمازون

Babak_Parviz_Headshot

بابک پرویز ، نایب رئیس ایرانی سایت آمازون در همایشی که امروز(12 فوریه) در همایش اناهایم در ایالت کالیفرنیا سخنرانی می کند و در کنار او چند دانشمند و محقق دیگر ایرانی نیز تازه ترین یافته های خود را در زمینه مسائل پزشکی و کامپیوتر ارائه خواهند کرد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی به نقل از دیزین نیوز  آقای پرویز پیش از این از مدیران سایت گوگل بود که در کارنامه کاری او برخی ابداعات همانند عینک گوگل و نیز برخی فعالیت های هوشمند وجود دارد. اکنون اما او نفردوم سایت آمازون است که در نوع خود شاید یکی از مهمترین سمت هایی باشد که یکی ایرانی افتخار رسیدن آن را در فضا و دنیای محازی توانست به دست آورد. سخنرانی آقای پرویز درباره امکانات دستگاه های دیجیتال وکامپیوترهایی است که به نوعی به تن می کنیم ، مثل عینک و یا ساعت و ..

شرکت کنندگان در این گردهمایی در مورد پیشرفت های طراحی و صنعت در زمینه های مختلف، و آمادگی برای «چهارمین انقلاب صنعتی» مطالبی ارائه کردند . در کنار اقای پرویز شماری از سخنرانان این کنفرانس اساتید و متخصصان ایرانی – آمریکایی هستند، از جمله امیر منصوری، نامزد دکترای افتخاری برای تحقیق در مورد چاپ سه بعدی.

یکی دیگر از سخنرانان این کنفرانس پیام ترابی، محقق پلیمر است که در این زمینه سخنرانی کرد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
كليد‌واژه‌ها: ایرانیان موفق در آمریکا | بابک پرویز | نایب رئیس ایرانی آمازون
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: