تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




سخنرانی بانوی ایرانی در مرکز منافع‌مشترک کالیفرنیا

Unدکتر بنفشه کی‌نوش، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر مسائل ایران و خاورمیانه ساعت 12 روز جمعه 17 اکتبر 2014 در مرکز منافع مشترک کالیفرنیا با موضوع ” خاورمیانه؛جغرافیای سیاسی و ثبات” سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی به نقل از سایت مرکز منافع مشترک کالیفرنیا، در این نشست که مدیریت و اجرای آن با Jonathan Curiel(جانان کریل) روزنامه‌نگار شناخته شده سانفرانسیسکویی است، خانم کینوش به بحث و بررسی درباره مسائل روز خاورمیانه و تحولاتی که با ظهور دولت اسلامی(داعش) به وجود آمده خواهد پرداخت.

این سخنرانی ساعت 12 ظهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مرکز مراجعه کنند.

خانم دکتر کینوش شهروند ایرانی تبار ساکن سانفرانسیسکو آمریکا است که در سال‌های گذشته مسئولیت ترجمه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های روسای جمهوری ایران در سفر به نیویورک را بر عهده داشته است. او مترجم هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی بوده‌است. وی مترجم رفسنجانی در سال‌های ۱۹۹۷ – ۱۹۸۹ بود. کینوش مترجم محمود احمدی‌نژاد در هشت سال (در زمان ریاست‌جمهوری) که به نیویورک برای شرکت در مراسم سازمان ملل متحد می‌رفت، بود و درکی مناسب از تحولات ایران و خاورمیانه دارد.

مرکز منافع مشترک کالیفرنیا از جمله معتبرترین مراکز سیاست عمومی در کالیفرنیاست که با دعوت از تحلیل‌گران برجسته از اقصی‌نقاط جهان سعی می‌کند به درک و دریافت واقعی‌تری از تحولات جهانی و به خصوص مراکز خطرخیز جهان برسد. از جمله افرادی که در آینده در این مرکز سخنرانی دارند می‌توان از فرانسیس‌ فوکویاما،نظریه‌پرداز معروف نام برد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
كليد‌واژه‌ها: بنفشه کی‌نوش | زنان تاثیرگذار
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Andrea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469768689
I read your post and wished I'd wrtetin it